最後派對

唔知幾時先係[世界末日], 所以好大機會[末日]未到我就已經死咗...haha...

既然係咁, 不如好好plan吓自己嘅[最後派對]好過...

最後派對 陳奕迅 MV(youtube) Listen(yam)
作曲:舒文/LARRY WONG@PUBLIC ZOO 作詞:林若寧 監製:舒文

教友戰友老友女友說過笑話說再見
喊了痛了醉了說了再見讓往事如煙
來瞻仰樂觀的臉 回憶裡蔓延
歡送會 有我的笑臉

我最愛美到了最美燕尾服也是最美
到這葬禮似去派對拍照代替紀念碑
人間偶遇中嬉戲 留底缺憾美
期望你 懷念我童言無忌

* 活得精彩結尾切勿流眼淚
來讓我詩歌班裡悄然沉睡 這是自然程序
開心的派對散後無法聚
我於燭光裡 祝福一句句都心滿意足
若一天你活的很累 紀念我過去 為人如此風趣 *

笑我讚我怪我愛我要答謝世上每個
跳過跌過試過錯過更唱活歲月如歌
浮光裡活出真我 人不算白過
原諒我遺下你提前離座

Repeat *
風趣

活得精彩結尾切勿流眼淚
來讓我詩歌班裡悄然沉睡 這是自然程序
開心的派對散後無法聚
放我於心裡 新的工作裡 一追再去追
未開出最後的花蕊 你別要氣餒
何妨留戀一歲 多一歲 一歲


其實我都有諗過搵邊個喺我葬禮裡面唱呢首歌, 另外仲有一首歌我都[希望]有[一個人]幫我唱.

身為Christian, 因為有從神而來那永生的應許可以上[天堂], 死就真係無乜嘢好驚, 要驚都係驚"唔生唔死"或者"唔使死"(唔使死嘅意思係[末日]前被提, 所以唔使經過正常嘅"死亡程序"; 驚就驚在身邊好多人未信主, 驚佢地[末日]前信唔切).

不過同[末日]一樣, 死期幾時到都係無人知. 既然係咁, 倒不如將生命裡仍能[呼吸]的每一日都視為神所賜嘅[新一天], 好好感恩.

新一天 葉慧婷 MV/Live(youtube)
作曲:阿源 作詞:亮子 編曲:Tommy Chan/何鈞源 監製:何鈞源

運若太短 壓力太大怎算
被取捨了也沒有權 留低了滿肚子嗟怨
越說越遠 閉上眼睛亦沒法中斷 抱著堆積苦惱原地轉圈
假使得失未是透徹可見 變化太大了 又應揀選哪邊

而我揀輕鬆點
* 沒逼世事依我去變 尤其不扁著咀臉
世界轉 我以寬闊的心應付轉變
新一天 和不滿就此斷了線 從頭受到希望加冕
寧可珍惜當下目前 無心數各樣虧欠 *

命未算短 卻用於哭怎算
被悲觀滲透在眼簾 連想法也喪失方寸
地闊路遠 會有歇息地讓我取暖 再別委屈雙眼留下眼圈
即使得失就是透徹可見 到要抉擇了 又應該揀哪邊

而我就會揀輕鬆點
Repeat *

我信結尾終於都會是大團圓
同樣也信細節 沒法通通都盡如心願

輕鬆點 別逼世事依我去變 尤其不扁著咀臉
世界轉 我以寬闊的心應付轉變
新一天 和不滿就此斷了線 從頭受到希望加冕
寧可珍惜當下目前 幸福可這樣發展

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲