黑仔大難不死

[黑仔]王[大難不死], 這是我在旅行中[領悟] 的其中一件事.

一向都比較[黑仔]嘅我, 都預左旅行期間實有奇怪事發生. 以下就係部份[不可思議] 的離奇事件:

[第一天]未上機, laptop袋條"咩"帶就斷左, 去到London第一日因為hotel未check得in, 個luggage storage room 就連鎖都無, 所以要攞住(無得"咩")個都幾重既laptop去觀光, 都有D唔方便.
第二日就無啦啦壞左張SD card, 好在仲有第二張, 同埋之後幾日俾我諗到辦法救返 裡面D相.

Paris 就遇正subway/rail罷工, 最後無得去Bordeaux. 因為無subway, 所以喺Paris嘅最後一日就租左架車去離city大約30分鐘車嘅outlet同果晚會住嘅其中一間機場酒店. 之後果朝早去機場搭飛機去Barcelona, 酒店同機場只係兩分鐘車程.但係當我要去停車場還架租車, 排緊隊入停車場, 只差3架車就到我過閘嘅時候, 度閘就壞左. 果度有3度閘, 一度無開, 一度已經壞左, 點知淨返果度都壞埋. 雖然原本已經預早少少去, 但係[等]極都無人嚟整, 過左10幾分鐘先有人嚟整. 之後攪左一大輪(混亂嘅詳情就唔多講啦, 總之就激氣到要鬧人)先入到停車場, 最後僅僅趕得切check-in (我諗差幾分鐘嘅話就會上唔到機).

到左Barcelona, 落機之後就要先巴士後subway咁去酒店. 喺我落緊扶手電梯落subway站嘅時候就遇到小偷(一個女人) 想偷我嘢. 不過由於這個小偷技巧其差(做得好obvious咁俾你知佢係賊), 當然最後佢就偷唔到嘢. 當然旅程當中都有開心或者有趣嘅事(London睇soccer, Paris食超正嘅Crème Brelee同Barcelona上TV) 都值得回憶, 但係之前提到果D[黑仔] 事就有D"大煞風景"(不過都係幾特別同難得嘅經驗).

如果你覺得上面所講嘅只係小事, 咁早幾日被車撞(車撞人) [算]唔[算][大件事]呢?

星期六去haircut, 剪完之後準備開車門上車走(架車泊在路中間最側邊嘅位, 司機位側邊無車). 突然間感到有D"唔對路", 擰轉頭一望見到有架車係路邊位back out 緊, 但係個去勢似會撞埋嚟而唔似會停. 我下意識向右邊(車尾方向) 移過一步及拍打果架車(等佢知要停). 說時遲那時快, 果架車先撞到我嘅左腳然後輕輕撞到我架車嘅車門先停到. 好彩我只係俾架車擦傷左腳, 無乜大礙, 自己架車都無花(所以就無去追究).
如果我無向右移一步嘅話, 應該就中"汽車三文治", 到時[可能] 就要喺醫院過生日. 而最邪嘅係, 我原本諗住"事發"前兩個鐘(4:30)剪頭髮嘅, 但係當去到嘅時候就有好多人[等]緊, 所以髮型師叫我6:30再去. 如果我4:30嘅時候已經可以攪點個haircut嘅話, [我應該]就唔會遇到[這一次意外].

有時[黑仔] 都可以好型, 好似尋日(Monday) 收工, 搭近架Go Train都會因為唔知咩原因(好似條track有D事), 要兜去唔知邊道然後倒轉行. 係, [無錯], 倒轉行, 車頭變車尾. 最後不但delay攪到返ACM practice 遲到, 仲要因為我架車泊喺車頭果邊, 所以要被雪淋一輪先行到去攞車, 真係"雪上加霜". "人衰行路打倒'吞'" 就聽過, 原來可以[黑仔] 到連火車都會倒轉行.

黑仔 古巨基 MV(youtube)
作曲:陳台證 / 符傳義 填詞:林夕 編曲:陳台證 / Tim Ngoh

舊債要清 然後沒愛情
情侶分居早決定
就像喪失生命 埋名沒姓
連要升職也暫停
頭暈劇痛 無人護送 唯有兇

好 黑仔到底
即管看一切 跌倒怎麼算徹底
好 低得更低
谷底過一世 讓再衰的都到齊

沒有老死 垃圾就遍地
沒有心機想掃地
沒法可趨避 霉爛運氣
沒有東西好顧忌
頭還在痛 如何示勇 唯有兇

好 黑仔到底
黑不到一世 我也不相信有鬼
好 低得更低
不需要安慰 未信起身再跌低
就算真失去一切 讓對手起舞揚威

天 多麼壯麗 為何沒作為
天 不肯破例 運還未夠滯
好 黑仔到底
不必靠心計 我也終於會上位
好 低得更低
得到這身世 仍然有我肯鼓勵

好多時都會諗, 點解有時可以咁[黑仔]. 有時當然係自己唔聽神話, 做D唔應該做or無做應該做嘅事而應得嘅懲罰, 但有時我都會問神"我又做錯D乜"(知原因點都好過死得不明不白). 如果要做到事事完美先可以避免嘅話, 咁就註定[劫數難逃] 啦(我又唔係聖人). 當然向好果方面諗, [黑仔]王[大難不死] 可以常常經歷神(無神睇住嘅話好多[黑仔] 事嘅結局都會不堪設想, 慘不忍睹), 但係可唔可以喺D開心嘅事上[遇見神]?

我返Toronto果程機睇左Evan Almighty, 裡面有一個message係你向神求一樣嘢(戲裡面主角個老婆就求神俾佢一家有好嘅bonding…something like that), 神係唔會好順攤咁俾你, 而會透過一D考驗去讓你從中學習先會得到. 到底神想我學習D乜? 順服(逆來順受?)? 信心(遇賊又無唔見嘢, 被車撞都無乜大礙, 仲無信心?)? patient (死等至情況好轉?)?

自我安慰去諗(亦都等大家喺comment度可以打少呢句…haha), "神嘅恩典係夠我用的".

奇異恩典-王菀之 (電影 "Amazing Grace" 中文版主題曲) Listen
作曲:佚名 原詞:John Newton
作詞:蔡志浩 編曲:楊鎮邦

Amazing Grace How sweet the sound
神賜恩典無邊
昨天活於黑暗 蒙著的一雙眼
神教我一切都可見

前我枷鎖 主已摔破 雲裡可找到陽光
昨天失喪 神是我這生的寄望
扶我風雨中走過

慈愛的一對手 給我自由
如我的知己良友
十架熱血盡流 神是愛源頭
唯有祢犧牲拯救

無數險阻 風雨滂沱 無畏堅決向前往
亮光為我導航 懷著祢賜給的盼望
陪我飛奔天國

Comments

Ronald said…
Hey Kenneth, didn't know so much "bad luck" thing happen on your trip. It does make your trip that much more memorable. Maybe you need to find a girl who is very lucky to rub some of the luck off (like in the movie "Just My Luck"). hahaha

I am sure your bad luck isn't God punishing you for your sin. But if you keep believing in God, He will make good use of all your experience. Like if you need to do sharing during ACM show, imagine the amount of funny material you have to share with the audience? So keep your heads up, and always look over your shoulder!

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲