一激音樂

識我嘅人都知道我好留意pop music, 好多人都覺得我係"流行音樂字典". 不過都有一個 [眼光獨到], 獨具慧眼嘅人知道我除左pop music之外, 其實 Christian music 都一樣好update. 就等我喺度介紹一個 Christian music website.

喺Toronto, 我諗如果你無特別留意華語Christian music 嘅話, [可能] 來來去去都淨係識 ACM ("齊唱"系列), 讚美之泉, 盧永亨嘅作品等等. 或者你去到 Christian bookstore見到有好多Christian music嘅 cd, 但係好多都唔識, 所以買嚟買去都係"團契遊樂園"果D. 其實香港同台灣都有好多唔同音樂類型嘅Christian music 音樂人.

以下介紹嘅website, 其實係香港一個Christian music TV show. 我之前都有聽聞過呢個音樂節目, 但係唔知係播Christian music, 因為個節目唔係喺創世電視播, 而係喺亞視本港台播.呢個節目叫"一激音樂", 無論係廣東話, 國語或英文嘅 Christian music都有. 而節目主持人車頤都係一個福音歌手.呢個節目嘅website除左有得online睇每集節目之外, 仲可以淨係揀MV睇. 有興趣想聽多D唔同嘅Christian music就可以去個website睇下.
http://www.1gmusic.com

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲