雞蛋愛石頭

女人, 通常都被形容為[絕情]而又專情...
如果少咗其中一樣, 咁會唔會就唔算係一個正常嘅女人?

淨係得[絕情], 最多俾人話"使唔使咁絕呀?!", 不過我諗唔到有咩其他大問題...
淨係得專情, 卻[可能]因為[奮不顧身]地[對一個人愛錯]...

奮不顧身 吳雨霏 MV(youtube)
作曲:Benny Chum 作詞:夏至

被冷嘲熱諷太耐 幸福用自信賺來
世上無人及我 肯去放肆的愛

緊握機票前來抱你
去到異地 要和你一起
不理閒言愛你 才迎合這個自己

* 奮不顧身
懷抱著天真甚麼不敢
飛出窗外如斷線風箏
有種興奮 從未發現極之近
現在未肯安穩
請准我 承擔結果不愛發問 *
為何為愛著你
極可能 不停犯禁

沒有經歷過意外 望穩定是種悲哀
試問誰人願意 只靠理智戀愛

我不只與旁人鬥氣
愛你獨特 我無悔跟你
肯去前來愛你 才迎合我這年紀

Repeat *
盲目再前去犯禁
為你總可能愛得偏心

奮不顧身
如愛是高溫灼傷都肯
不想虛度沉悶過一生
刺激一吻 我想要多一次 難得這一次
讓我越過大氣跟你抱緊
拋下現實俗塵 就見到各樣可能
同是脫俗的人 非常合襯

下決定 只得單程
如果癲過才定性
忘掉勸導聲 不願聽


...而攪到好似雞蛋撞落石頭一樣, 最後就只會落得粉身碎骨嘅下場......

雞蛋愛石頭 吳雨霏 MV(youtube)
作曲:伍樂城@BARON 作詞:林若寧

鑿破你的心 搞不開心眼
但我信仰率先給壓爛
我的心也堅持撞向這一堆炭
為見你一刻 焦急一千晚
為你讚美 十倍地悉心裝扮
懷抱裡 然而心仍是冷

表面強如鋼的雞蛋
底蘊一早破碎我都心淡
無奈你下意識從來未移動似座泰山

* 拖拖拉拉 原來漸已經燒光我耐性
掏盡了我個性 對你太過尊敬
令到關係結冰 問我怎樣破冰
花光青春 仍然未種出一棵萬年青
畢竟我岩石裡尋覓到半點愛
雞蛋縱然撞破也盡興 *

自信似堆沙 一一的沖散
內裡理智 分不出快慢
挖空一切尊嚴願你會貪一眼
逐塊去搬開 搬不開嗟嘆
用上吊臂 但鐵石多麼堅硬
溶化你成為多年習慣

感動和頑固的中間
蛋殼多鞏固難免拉鋸爛
無奈你被劈開 靈魂內存在這大雪山

Repeat *

能了結嗎? (命運亦漸漸硬化 雖知徒勞難放下)
你能軟化嗎? (寂寞特別地可怕)
放得開嗎? (沙丘那會種出花)

拖拖拉拉 原來漸已經燒光我耐性
難道我太好勝 叫你加倍任性
奉上生命結晶 但你一一看輕
花光青春 仍然未種出一棵萬年青
畢竟我岩石裡尋覓到半點愛
雞蛋縱然撞破也盡興

撞向你的心 身心都枯竭
讓我永遠共殞石灰飛煙滅
迷上你如同一場浩劫

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲