意想不到(1) - 誰更重要?

每年嘅Victoria Day long weekend 都係教會春令會舉行嘅日子. 今年原本[還以為]會一如以往咁樣去過呢個 long weekend, 仲[應承]左幫registration手. 點知上個月突然收到ACM嘅email, 話Chicago嘅tour因為Chicago果邊form唔到 mass choir所以唔夠人, 就問我地果D原本無諗住去嘅人可唔可以去到.

Chicago Tour同春令會兩件事對我嚟講可以話係"魚與熊掌", 最後經過一輪思想掙扎之後都係決定去Chicago. 一來自己成日都話能夠加入ACM係神俾我嘅恩典, 咁無理由ACM有需要嘅時候就"袖手旁觀", 特別係自己有假可以去. 二來雖然去春令會可以幫助自己嘅靈命 (特別係自己近排嘅靈命都死死地), 但係去Chicago tour 可以去傳福音. 自己靈命唔好都仲上到[天堂](最worst case都係到時少D賞賜), 但係唔信主嘅人就連[天堂]都無得去, 咁就當然去傳福音係比較重要D啦. 雖然我除左唱之外都做唔到D乜,D人信唔信主同我[一個人]去唔去都無乜大關係(我基本上係無影響力, D人信主都只不過係神嘅工作與及整個詩班嘅努力), 但係都總算"略盡綿力". 況且[I Believe] 透過事奉去親身經歷神比聽道會有更深刻嘅體驗, 或者對我嘅靈命[可能]更有益處 .

仲有就係去Chicago可以見返[好久不見], 我好尊敬嘅"麥牧"同去左美國住嘅"靚太"(我諗佢估唔到我用呢個名形容佢...haha).

另外今次仲有一樣特別嘅地方, 就係呢個tour[如無意外]會係[最後一次]用"意想不到"嘅program. "意想不到"呢個program就係我兩年前[第一次]以mass choir(我諗中文可以譯做"臨時詩班員"gua) 身份參加ACM詩班嘅時候所唱嘅program. 因為呢個program, 我就由原本只係諗住唱三場到變左依家[不經不覺] 已經參加左差不多兩年, regular嘅Immanuel Worshippers(Immanuel Worshippers 係詩班嘅 official name).

成日都話能夠加入ACM係神俾我嘅恩典, 咁究竟有乜咁"恩典"呢? 首先能夠用自己一D"比較OK" 嘅嘢 (把聲) 同[我喜歡]做嘅事([唱歌]) 去事奉神就已經[無得彈], 而且每次嘅event都會有唔同嘅特別經歷或者[感動]場面. 有時就算好唔開心嘅時候, 去到practice裡面 “邊唱邊聽” 一D好聽嘅Christian songs都可以令到心情都平和返; 甚至乎有時全靠ACM而令到我可以渡過靈命上嘅 “死蔭幽谷”. 另外又識到好多好好, 嚟自唔同church嘅弟兄[姊妹], 一班人一齊同心協力為神作工嘅感覺簡直係超正. 而最近仲有一件"意想不到"的wAr_M (r+underscore似個c字…haha) 事發生.

(待續……)

Comments

Ronald said…
Add oil Kenneth, I am sure God have shown you the right choice!
Panda Daddy said…
I'm glad that you have been touched by an angel. Even though it happened almost twenty years ago, I still vividly recalled the warm feelings of the comforting words offered by someone outside my own fellowship. More importantly, it allows me to experience the power of love and shape my future serving direction. Let's all try to be an angel to one other.
[...去左美國住嘅"靚太"...]
哈哈, 我估你係咪講我呀? 如果真係講我(面紅)就真係要多謝你啦...真係估唔到你會咁樣嚟形容我...我又開始掛住你哋喇...

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲