意想不到(2) - 偶然遇上的驚喜

意想不到"的wAr_M事件係咁嘅:

ACM有個[姊妹]叫[皇后], 基本上我同佢或者佢"蝦子餅"(我見佢喺Friendster係用呢個term去叫佢老公)都唔算好熟, 都係"hi & bye"+間唔中傾幾句果D. 喺三月頭嘅ACM retreat, 我同佢同其他幾個弟兄[姊妹]就編左喺同一組. 喺camp裡面我就喺其中一個group sharing嘅[時間]分享過我之前喺blog都有寫嘅果個"龜兔賽跑"故事(當然喺sharing嘅時候就有將個古仔講得detail一D), 佢同其他嘅group members 都有俾我一D意見同鼓勵說話.

Retreat完左之後, 因為佢pregnant嘅關係返唔到practice, 所以我就只係喺一個ACM event度見過佢一次. 咁到左四月尾(retreat完左成個月有多之後), practice完左之後佢老公仔個妹(都係ACM嘅詩班員)就話俾我聽佢阿嫂(即係[皇后][姊妹])有份嘢俾我, 跟住就俾左一本用紫色花紙包住嘅[禮物]俾我.


當我返到屋企拆開份[禮物], 原來係一本書(其實from[禮物]個size都估到係本書…hehe). 當我見到本書嘅Title嘅時候真係覺得勁[感動], 因為個書名叫做 "十個跑贏兔子的方法"(一本台灣作者寫嘅Christian book).

[點解]咁[感動]? 因為我無諗過佢會仲[記得]我share過嘅事(一來真係唔算好熟, 二來都過左個半月有多), 更加唔會想到佢會送俾我一本同我share嘅事有關嘅書, 所以真係"意想不到"的wAr_M.

雖然我一向都唔係"書蟲",睇書嘅速度亦比較慢,不過我一定會睇完本書,唔會辜負[皇后][姊妹]嘅一番[心血]...hehe...

好想送一首關於友情嘅歌俾佢, 首歌就係森美同王菀之合唱嘅[擁抱一個人].因為[皇后][姊妹]呢份對弟兄[姊妹]嘅愛, 俾我知道神無丟低我[一個人]唔理我, 而其實一早就喺我身邊預備左一D[天使], 仲要有D[天使]係喺一D我完全"意想不到"嘅情況下出現. [皇后]呢位[天使]就好似歌詞所講咁幫我去{逃出幽閉小鎮}.

擁抱一個人(森美小儀歌劇團《Big Nose》插曲)
森美/王菀之 Live(youtube)
張敬軒/王菀之 Live(youtube)
作曲:王菀之 作詞:林若寧

王:靜得 蜜蜂飛過

  靜得 樹枝交錯 似唱歌
  也許 破曉太長 沉悶太多 獨個經過
  天生的孤獨就如必經宿命 得不到一位好友聽我心聲
  歡呼的天地突然這麼安靜 誰能叫我世界繁盛
  讓我擁抱一個人 明日我再歡樂 會替我興奮
  明日假使傷了心 也可向我慰問當作側忍
  讓我擁抱一個人 陪伴我到天亮 逃出幽閉小鎮
  跟著天使合唱 聽得見 和弦那份吸引

森:一雙好姊妹突然之間相認
王:真多得貂鼠側耳聽我心聲
森:高歌好兄弟自然打開肅靜
王:陪同我去見證流星

合:讓你不再一個人 明日你再歡樂 我替你興奮
  明日假使傷了心 也可向你慰問 要你開心
  讓你不再一個人 陪伴你到天亮 逃出幽閉小鎮
  一直跟你合唱 聽得見 
王:和弦那份吸引

森:為你推個摩天輪 同伴老友出力 那怕有幾重
  扮個鬼臉的笑容 放鬆

突然間[發現],原來每次ACM practice同event嘅時候, 我都係{跟著(一大班)天使合唱 聽得見 和弦那份吸引}. =)

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲