最佳努力獎

[不經不覺]08年就過左一個月, 而農曆豬年就嚟到[最後今天].
回顧返[07]年, 最開心同難忘嘅幾件事都唔係喺Toronto發生.

首先當然係5月去Chicago嘅ACM Tour, 大開眼界, 很多"意想不到"同滿有神恩典嘅經歷.今年5月又會去Tour(呢次去Houston, Dallas & Columbus), 又有機會事奉神同有更多難忘嘅經歷.
其次就係夢想成真, 11月喺London現場睇到一場英超球賽, 仲要係我由細到大支持嘅Everton作客對球星如雲嘅Chelsea. 前往球場嘅時候已經感受到那種熱鬧, 開波之後就更能感受到那種激烈的現場氣氛. 最開心嘅係我捧嘅Everton喺落後一球嘅情況下, 憑著我鐘意嘅球員Tim Cahill一記美妙嘅"倒掛金鉤"追成平手, 1-1完場.
講開London, 當然歐洲之旅對於首次踏入歐洲土地嘅我當然難忘啦, 3月同一班弟兄姊妹去Orlando同九月同同事去New York都好開心.
喺Toronto都有開心事嘅, 喺Fellowship寫/做了一個幾滿意嘅"音樂話劇", 第一次outdoor唱歌(幫church嘅嘉年華會)亦都係一個難得嘅經驗(雖然我覺得自己果晚唱得麻麻), 同埋能夠成為ACM Newsletter Editor可以幫到手都係值得感恩嘅.

有喜就自然有悲嘅, 最唔開心嘅事就係無啦啦俾車撞, 好在無乜事. 而其他唔開心嘅事就唔係好[記得]la..haha..

總括嚟講, 雖然好多想要or需要嘅事(e.g. 轉工) 都未做到/得到, [唯一]得到嘅, [可能]可以分到個[最佳努力獎]吧.

最佳努力獎 陳柏宇 MV(youtube)
作曲:藍奕邦 填詞:游思行 編曲:Ted Lo

日日向上 並沒體諒 時常捱鬧我撼頭埋牆
你要我點樣 我說我一向 做大事便會緊張 做壞印象
望住偶像 踏地氈上 全城期待他的金像獎
我說我好想 去法國演唱 但是在座冇拍掌

*無聊就想想想 太少好事臨在頭上
 是紀念牌 銀銅也一樣 超級市場扭扭蛋還是漂亮
 全人類聽鼓掌 來換信念剛強 
 你可否賞 賞一種方向 給這世上個個也頭上發亮
 如無大志但有幻想 請給我自由愉快獎
 心裡善良 有貴格星相 得到勉勵我也會嚎號叫嚷
 如無力氣但有夢想 可加設自強自愛獎
 這晚上人群前來踏上 昂然行如大將 心只想有你讚賞
 奇想 奇想 誰會 給一滴迴響

REPEAT*
得到 離開 由我 拋出這大獎

要做嘅事, 要爭取嘅事都仲有好多, 新嘅一年唯有[繼續努力],做得更好.

繼續努力 楊千嬅 MV(youtube)
作詞:黃偉文 作曲:梁基爵

* 凡事格外出力 我這種小角色 欠缺先決運氣
唯有對你一直專心努力
從沒有權消極 我這種普通貨色
笑我怎厚待你 就算再費心力 不一樣的 *

別人隨便做 便人人愛慕 我用十倍的氣力來做
若然還不好 就重頭深造 緣份繼續用努力補

# 若得不到愛的分數 有點感動到亦算好
功過 我不知道 也願勞力讓你看到 #
Repeat *

沒旁門左道 沒迷人噴霧 "努力"大概於我是全部
並無其他好 為情人消耗 餘下那條路叫"默禱"
Repeat # *

Comments

lik said…
"half empty or half full" 很多事在於觀點與角度,希望你今年看到更多令你喜樂的事。

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲