其實我不貪心

[其實我不貪心], 只想將妳從[最遙遠的距離]拉近到[在我身邊], 妳知道嗎?

其實我不貪心 - 彭紀諺 MV(youtube)
作曲/監製:劉祖德 填詞:劉祖德/勞子 編曲:褚鎮東

每日扮途經附近 仍然未勇敢
不斷問重覆地問 為何沒有信心
想去愛 可惜自問 好人難偷心
只可等你的身邊下次換人

* 其實我不貪心 若你有天傷心 你可哭於我衣襟
如果真的可以我替你不開心 願替一世也甘心
與誰熱吻 難預計 與誰在競爭 不要緊

於心底裡我自問 從沒有變更
身邊好友卻在問 為何無法死心
單向愛 始終沒用 應現在抽身
不必等到她身邊又再換人 

REPEAT*

我懶理 在日後 全無條件再愛別人
卻怕你 在日後 毫無情感如像路人
誰話我 真太笨 只會專一愛著某人

其實我不貪心 就當我很天真 或許得不到都等
寧願一生一世看見你可歡欣 罰我一世也孤身
太難預計 何日這愛情在你心 可變真

很[喜歡]這首歌的歌詞.

轉topic...
我成日都話自己係"專業樂迷", 咁其實我同香港樂壇有無乜嘢聯繫呢?
其實我都識兩個音樂人, 第一個就係上面首歌嘅主唱人, 08年樂壇男新人Desmond彭紀諺(個人網頁). 喺佢仲喺Toronto嘅時候, 我同佢都係ACM choir 嘅成員. 雖然[可能]因為佢係tenor我係bass嘅關係, 我地唔係好熟, 但係都總算試過一齊為神去傳福音.
佢走嘅時候我已經知道佢係返香港做歌星. 聽完佢嘅第一plug都無令我失望, 真音假音轉得好好 (好過大把所謂嘅歌星),果然係"ACM出品, 必屬佳品" (hehe). 雖然佢只係簽左間細公司, 但係上年呢間公司都出左個贏盡口碑(但係贏唔到獎)嘅CK(思祺), 所以我相信佢有機會可以喺樂壇站得住腳嘅.

另一個我識嘅就係幕後人, 已經作了很多出色作品嘅名作曲人Edmond Tsang (個人網頁).好似[我不會唱歌],[窮爸爸], [勞斯.萊斯], [天水圍城], [愛無膽], [送我一個家]與及最近期嘅[再見演奏廳]都係佢嘅作品.
我同佢係香港嘅中學同學, 所以都識左好多年, 依家都仲有MSN聯絡. 佢一向彈鋼琴都好叻,不過以前佢成日羨慕我D手指夠長(手指長嘅人較易彈好鋼琴), 但係偏偏我就唔識彈琴...haha...而佢以前淨係鐘意classical music (基本上同我呢個[流行曲]人係"河水不犯井水"), 真係估唔到佢竟然由03年[開始]會成為[流行曲]作曲人直到依家.而佢so far 都無乜邊首作品令我失望, 有時我地亦都會就佢嘅作品交流下意見ga...haha...
很期望下次我返香港嘅時候可以去參觀下佢自己[擁有]嘅studio.

愛無膽 洪卓立 MV(youtube)
作曲/編曲: Edmond Tsang 填詞:馮漢熹

最怕是你 可能心裡另有別人
那晚致電你 可能好友甚至雙親
希望仍單身 我便能靠近
就坐近你一點 每一點也導致可熱吻

我約會你 當然不會誤了時辰
妳大概吸引 總見到妳逐次生日 心跳劇震
大派歡送熱吻 然後百萬人即刻瞓身

誰會夠膽 現在公開請妳揀
又或是根本擺個樣子 比較緊張細膽
嘗試放膽 就在見面時限去約妳一個食午餐
# 無疑是一點不起眼 但也至少不敢怠慢
就明目張膽的送花 全力以心思去著眼 #

妳對待我 一時好到就似情人
我兩個相處 又覺好似未算親密得最合襯
上帝給我示引 無論妳是誰我是誰也為誰製造緣分

* 誰會夠膽 現在公開請妳揀
又或是根本擺個樣子 比較緊張細膽
嘗試放膽 就在見面時限再去約妳一個食午餐 *
仍然撞板
然後又妳話我是雖然好玩 而相處的格式不很慣
原來是最後這樣的原因不可以揀
Repeat *#
每一天去習慣 送一位上落班

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲