誰羨慕像我這樣強的人

"你們所遇見的試探, 無非是人所能受的, 神是信實的, 必不叫你們受試探過於所能受的. 在受試探的時候, 總要給你們開一條出路, 叫你們能忍受得住. (哥林多前書 10:13)

對這段經文, 我總有一個"不太正確"(我自己覺得)嘅觀念, 就係因為人係唔會"
受試探過於所能受的", 所以比較"捱得"或者比較[強]嘅人就會受到一D比一般人較"啃"/艱辛嘅試探.

[我自問]雖然唔算[強], 但係心理素質上都算幾捱得嘅人﹐ 或者因為咁, 再加上對上面那段經文嘅觀念﹐ 總覺得會承受一D比較棘手嘅試探. 最慘嘅係每捱過一個難嘅試探之後, 就會有個更難嘅試探接住出現, 一直一個接一個不停站升level咁出現, 有時仲打孖甚至乎幾個連環上. 雖然次次都大步檻過(橕得過都係因為神應許"總要給你們開一條出路, 叫你們能忍受得住"), 但係其實好多時都攪到[遍體鱗傷]/身心疲累, 同埋有時都擔心會唔會有一次終於捱唔住(雖然我信"神是信實的", 但係有時真係唔知點橕).

有時都會諗, 係唔係如果份人弱D就會少D艱難嘅試探(起碼無咁辛苦gua)? 如果因為神覺得我夠[強](雖然我自己唔覺)可以頂得住而不停咁比D越來越難而認為我"所能受"嘅試探, 咁我諗都唔慌會有[誰羨慕像我這樣強的人].

誰羨慕像我這樣強的人 傅穎 MV(youtube)
作曲:張家誠 填詞:林若寧 編曲:Johnny Yim 監製:李漢@Ping Pong

每次購買只替你選購
 而每句說話對準你感受
但當你快樂夠你只會找好友 又將我這位置放於最後

太過愛你得上躁鬱症
 良朋亦勸慰我待你好似宿命
又給你當侍婢 去打理自己不哼半聲
強人越痛苦越能盡興

* 誰羨慕像我這樣強的人
長期地建設暗角都要扮開心
若你敏感 能明白我的幽暗
閒來無事假裝慰問我別要苦惱做人
遺憾是像我這樣強的人
明明是我痛過你都要扮振奮
就當摯親從遺憾裡攝取興奮 *
在你身邊只得耕耘 難分得衷心一個吻

我信你也知道我好處 然而面對你軟弱到只有認輸
就怪我堅壯似石柱 卻面對自己不可作主
無償地奉獻及時驟雨

Repeat *
在你身邊只得耕耘 還需慷慨別人

在廢墟 我只得一個面對
偷偷去愛下去 我很累
難成絕配 我只有快樂地流淚
若犧牲都當作樂趣 未算唏噓

誰妒忌像我這樣強的人
垂頭地照顧你 我都算做開心
待你滿足才留下我得一個
閒來無事假裝慰問我 但你也許只愛別人
自問像我這樣強的人
誰人料到我對你失去自尊心
開遍了燈 為何仍然覺得黑暗
在你身邊只想消沉 如果得不到柔吻

"我的弟兄們, 你們落在百般試煉中, 都要以為大喜樂. 因為知道你們的信心經過試驗, 就生忍耐. 但忍耐也當成功, 使你們成全完備, 毫無缺欠." (雅各書 1:2-4)

原來越來越多, 又越來越難嘅試煉係要去幫助我"成全完備, 毫無缺欠". 或者好似Evan Almighty裡面咁講, 你為一件事祈禱, 神唔會即刻俾你, 而係俾個opportunity你去[學會]那件事. 我[記得]好似同神祈禱時講過我份人仲有好多缺點想佢幫我改好(大鑊.....).

今次同一[時間]幾個試煉, 究竟我[一個人][還有]力氣衝得過嗎?

Comments

Anonymous said…
哥林多前書果句係我做人既reminder, 當一件苦難/困難發生, 唔會係 happen for no reason, 一定有神既心意係度, 為你將會遇到的事預先裝備你, 令你有能力面對. 努力!! Venus

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲