不要怕

之前在Facebook見到Pastor J寫原來"《聖經》裡共有365句[不要怕],足夠撐起我地整整一年". 我試過search, 不過淨係搵到266個[不要怕]或類似嘅terms. 我諗[可能]原文係有365個, 或者有D譯咗中文變咗第二D terms(same meaning but 無[不要怕]其中一個字)所以我search唔到.

我[發現][在我身邊]好多[朋友]同自己都有好多唔同類型嘅事而擔心或者[害怕]. 既然今日係2009年嘅第一日, 就送我喺聖經裡面搵到嘅第一個[不要怕].

"你不要懼怕, 我是你的盾牌, 必大大的賞賜你."(創世紀15:1b, 耶和華對亞伯蘭說的)

或者因為時勢關係, 對新一年其實唔敢抱太大期望. 不過除咗[不要怕]之外, 究竟仲要點[衝衝衝]?

跑步機上 容祖兒 Live(youtube)
作曲/編曲/監製:王雙駿 填詞:黃偉文

誰在背後拼命地追趕著我嗎
何事腳下每步路都有汗跌下
持續了十里腎上腺分泌還在加 喘氣吧

如在逃命但實情為令面形更瘦吧
磨練行事和做人更敏捷嗎?
還是明白運動型先可得到他歡心吧
一舉有十三得嗎

* 加快吧 我的秒速只許加
加快吧 更不可能鬥快吧
加快吧 我想要的天天增加 *
來吧來吧 來吧來吧

前望去是五六步咪表狂跳嗎
全部數字也是在催我突破吧
如若我慢了就沒法緊貼時代嗎 追我吧

忙著場內十萬人大步踏前腳軟吧
誰亦忙著做達人上快線嗎?
誰亦從未慢下來欣賞經過的風景吧
只不過健身室嗎

Repeat *
手腳太慢搶到嗎?
# 加快吧 看機器爆出火花
加快吧 扭緊指紋再上吧
加快吧 我想要的天天增加
來吧來吧 來吧來吧 #

一搶不到會像滾筒跌下

Repeat *
跑到氣絕都不怕
Repeat #

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲