走失

講開pop music crossover 福音, 原來身為Christian嘅孫耀威喺佢嘅新碟都自己寫咗首歌俾神. 呢首歌除咗搵埋同樣係Christian, 組合Boyz II Men 嘅 Shawn Stockman 一齊唱 (細心留意你會聽到佢唱少少廣東話tim), 佢哋兩個仲打正旗號用詩篇31篇3節擺喺歌嘅開頭同詩篇23篇4節做歌嘅結尾.

走失 孫耀威 featuring Shawn Stockman Listen(eSnips)
作曲/監製: 孫耀威, Jason Edmonds
填詞: 孫耀威
編曲: Jason Edmonds

Shawn: In thee, O LORD do I put my trust;
For thou art my rock and fortess;
therefore for thy name's sake lead me,and guide me

我從前走失過這路 縱這裡美景不勝數
我這孤單只懂爭勝的小草 卻到了最終給擊到
然而終於得到 俗世裡極好
再痛也即起翻身亦無投訴 向世界宣報
人不再迷途 我要將這生都給予

* (在)一起 共今生要做知己
就算多苦永未捨棄
能多風光一切歸於 在會看到真理
一起 世間將充滿著歡喜
那管山崩再壞天氣
仍緊握的手帶著希冀 捱過會看到真正美 *

雖則可攀高 往上會有樂土
沿途風景多好 有沒有探過路
萬一失足歸到起點終於想到 風景早已老

前路荊棘坎坷 縱吃透挫敗折磨
會引領我再次掌舵
受傷過的心窩 仍開心的高歌
我懂得感激這一課

永在
Repeat *

我錯過那麼多 也放棄過當初
仍多得肯捨身洗脫我罪過
愛我那麼多 人們如何冷漠
仍可感覺到這股聲音覆蓋了這天與地
會見的日期 為見證未來尋找

Repeat *

Eric: Even though I walk through the valley of the shadow of death
I will fear no evil, for you are with me;
your rod and your staff, they comfort me

D 歌詞都幾啱我依家嘅情況, 而[I Believe]到最後真係可以[捱過會看到真正美].

P.S. 詩篇31篇3節 :因為是我的巖石, 我的山寨, 所以求名的緣故, 引導我, 指點我.
詩篇23篇4節: 我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為與我同在. 的杖, 的竿, 都安慰我.

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲