沙龍

識我嘅人都知道我幾鐘意影相, 好多時都會攞住部相機四圍影, 甚至乎[有人][問我](不太客氣地)"有這麼多嘢好影嗎?"

每個月都有[三十日](or + 1...or - 1 or -2 for Feb...haha), 咁多日裡面點都會有D有趣或[值得][紀念日]子發生, 相片(or video)就係最好嘅方法去[記得]呢D事. 我[記得][有人]講過最好嘅方法應該係用肉眼同個腦去記住, 因為如果掛住影嘅話你根本喺事情發生嘅時候唔可以好好享受果個moment, 同埋唔算"親眼"目擊(因為隔咗部相機). 但係人嘅記憶有限(仲會退化tim), 唔拍低又會唔 [記得].
我通常就儘量喺兩者之間取得平衡, 一係就揸住部機較好位擺定隻手, 然後雖然我唔係望住部相機(眼就directly望住D人or件事)但係一樣可以拍到相or video; 又或者拿拿臨拍幾張相(or 一小段video)跟住就唔再影, 之後就純粹享受果個moment.

[可能][有人]會覺得既然有趣或[值得]紀念嘅事好多時都會發生, 咁使乜次次都要影, 今次影唔到都仲有[下次下次]. 不過其實每一次, 無論[時間 人物 地點]都會唔同, 甚至乎自己或者相中人嘅心情都會唔同, 所以每一次嘅情況都係獨一無二. 既然每次都唔同, 即係代表每次都有[可能]影到一D獨一無二嘅[沙龍]相.

沙龍 陳奕迅 MV(youtube) Live(youtube) Listen(eSnips)
作曲:陳奕迅 作詞:黃偉文 編曲:唐奕聰/Davy Chan/CY Kong
監製:陳奕迅/Davy Chan/CY Kong/Stanley Leung

對焦 她的愛 對慢了 愛人會失去可愛

記低 這感慨 世事變 有沒有將你淹蓋

只一格 經典的偶遇已不再
儘量框住目前大概


* 留住 溫度 速度 溫柔和憤怒
凝住今日怎樣好

捉緊 生命濃度 坦白流露 感情和態度 *
留下 浮光 掠影 飛舞

每張 都罕有 拍下過 記住過 好過擁有
光圈愛漫遊
眼睛等色誘 有人性 鏡頭裡總有豐收

雖則那
 即影即有售罄 菲林都已拆走
但是衝動用完 又再有


Repeat *
停下時光 靜止衰老

登高峯一秒 得獎一秒 再破紀錄的一秒
港灣晚燈 山頂破曉 摘下懷念 記住美妙
升職那刻 新婚那朝 成為父母的一秒
要拍照的事 可不少

音樂 話劇 詩詞和舞蹈
揉合 生命 千樣好
 攝入相部
絢爛如電 虛幻如霧 哀愁和仰慕
遊樂人間 活得好 談何容易
拍着照片 一路同步 坦白流露 感情和態度
其實人生並非虛耗
何來塵埃飛舞

影影埋埋咁多相, 總有D比較滿意嘅作品. 雖然我只係用普通Digital Cam 影, 又唔係特別影得靚過人, 所謂滿意其實純粹係based on [我的感覺], 不過都喺度post幾張[我的最愛]大家睇下. 影人果D就費事post喇, 影景果D, 我諗呢幾張係我最鐘意.



上面講到人嘅記憶有限(仲會退化tim), 但係偏偏越想[記得]嘅開心事就越會忘記, 越想[忘記傷害]卻偏偏[忘不了].



到底點樣可以訓練自己的"忘記力"? 如何[記得忘記]?

Comments

Anonymous said…
呀﹗﹗﹗第二、三段完全係我既心聲﹗﹗﹗﹗﹗

I don't agreed that we 忘記傷害, the harder you try, the more you think and remember of it. Also, all the past, happy or sad made up who we are today. I learned that we should accepted 傷害, that's how we get heal.
jftfaith said…
I love that song too!
Btw, I still believe that time will heal. There may be a scar, but at least it won't hurt anymore...

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲