心星的淚光

終於[最後一次]"開會"完成了.

我都唔[記得]我幾時[開始]要"開會"(隔得太耐了), 好似係半年前. 其實我今次去"開會"之前基本上都知會係[最後一次], 所以感覺有D怪怪地, 但都算鬆了一口氣.

[回首]返呢段"長期革命", 其實都有少少[心寒], 原來只差一點點, 情況係可以好"不堪設想". Based on 我因為"開會"而要睇果本書所講嘅"情況", 我當時已經中咗一半 (中一半都已經好辛苦, 中晒的話就已經係[屬於][嚴重]), 好在我當時仲有理智去搵"幫手"([嚴重]嘅時候就應該唔會識搵ga la). 另外令我覺得[心寒]嘅係我果時好似變咗第二個人咁.

開完晒"會", 都總算回復正常. Actually我諗係好過以前, 起碼都清理咗D以前積落嘅"[垃圾]", 同埋[感情豐富]了(之前對好多事都好麻木, 依家有返D感覺, 較易受[感動]). 了解原因, [學會]方法, 起碼如果再次[遇見]這類情況都知點處理, 其他人遇到相同情況也算識點幫佢地.

仲有就係過程都幫助自己更加了解自己, 也學到一些方法去改善一些weaknesses. 雖然知道仲有好多嘢要改, 好多嘢要學(最近[發現]神俾咗好多功課我, 有排學), 但係起碼[開始]較為懂得看自己看得更"合乎中道"吧.

認識自己多咗, 先[發現]自己之前成日都[重覆犯錯]嘅一樣嘢(其實依家偶然都仲會), 原來係"低估自己, 高估他人". 以前看得自己太低, 因而常常覺得"如果我都做得到/唔介意/唔怕/堅持到嘅話, 有乜理由那些比我[強]的人會做唔到/介意/怕/堅持唔到". 但係依家先[發現]有些自己覺得很普通不過嘅事(因為覺得自己都做得到而覺得件事不外如是), 原來喺其他人眼中卻[可能]是[不可思議]的. 有時就係因為這個"低估自己因而高估他人"嘅思想而得罪人都唔知, 特別係果D自我形象build得好[強]嘅人, 原來我"賴"咗唔少嘢. 我剛剛明白呢樣嘢嘅時候實在感到有點"意想不到".

"要贏人先要贏自己", 或者要[學會][讀心術]去decode他人, 首先就要認識同[改變自己], 破解自己的心裡密碼.

改變自己 王力宏 MV(youtube) Listen(imeem)
作曲/作詞: 王力宏

今早起床了 看鏡子裡的我
忽然發現我的髮型睡的有點KUSO

一點點改變
 有很大的差別
你我的力量也能改變世界


最近比較煩
 最近情緒很Down
每天看新聞都會很想大聲尖叫

但髒話沒用
 大家只會嫌兇
我改變自己發現大有不同


# 新一代的朋友我們
好好的加油
大家一起大聲的說

Na Na Na Na Na #


* 我可以改變世界
改變自己
 改變龜毛 改變小氣
要一直
 努力努力 永不放棄
才可以
 改變世界
C'mon
 改變自己 *

今早起床了
 覺得頭有點痛
可能是二氧化碳太多
 氧氣不夠
一點點改變
 有很大的差別
你我的熱情也能改變世界


只能代表自己
 沒有政治立場
即使這世界讓我看得十分緊張

要調整自己
 沒想到一點就能畫龍點睛

Repeat # * *

一個階段的完結, 就象徵另一個新階段好快就會[開始], 到底有什麼事將會發生?

Comments

lik said…
good for u ;) Kenneth

而且,從來無人睇小過你,反而不少人也很欣賞你的優點,所以你要更哀自己呀。 ;)

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲