不一樣的愛

130過咗幾日, 不過都仲係唔係好知點寫, 因為果份感覺真係非筆墨所能形容.
其實到依家個腦都仲諗住"要舉手讚美,權能充滿地;要舉手讚美,權柄顯公理"...hehe...

雖然唔知點寫自己嘅感受, 不過聽到幾個[朋友](會眾)對當晚嘅意見, 反而令到我諗到有D嘢share.

有個未能夠最投入嘅[朋友]同我講話佢"唔明點解IW嘅人完咗之後就算喺[面書]都仲係咁high".
原因其實好簡單, 就係落手落腳出盡全力去事奉神的人一定能夠比任何一個在台下的會眾更近距離經歷神. 從[開始]學唱學跳, 到[慢慢]成型都最後能夠Amazing地完成, 都可以感受神一路嘅帶領與及來自佢嘅果份energy與喜樂. 而親身體驗神的手在會場內作工的大能絕對是Priceless. 雖然好明白唔會全場每[一個人]都能夠一樣100%被神[感動]投入, 但睇到好多會眾可以同我地台上嘅人一齊全心全意去投入敬拜神, 就會感受到果份"所有努力都是[值得]"(因為能夠有幸參與神的事工)的果種high.
或者因為咁, 所以[有人]唔明[點解]我地咁high係正常嘅, 亦都因為呢個原因我"經常"去鼓勵身邊弟兄[姊妹]去參加IW詩班(就算淨係試做mass choir都好), 因為一定能夠比成為會眾有更大嘅感受, 可以以最近嘅[距離]去體驗神嘅大能.

另外亦有[朋友]同我講佢見到台上面係一個team(唔係一個個individuals)同心地為同一個目標去落力.
這種Teamwork+同心全因大家心中都只有一件事, 就係為神去全力以赴做到最好. 而從中所爆發嘅力量同Bonding真喺唔喺咁容易四圍搵到.

haha....我知我好似寫得好誇張, 但係就正因為全部人目標一致, 加上神喺當中先至會有這種同平時所接觸的"Teamwork"完全"不一樣"的感受.

130內的每一分每一秒都讓我們可以[高聲宣揚]那來自[永活真神]的[不一樣的愛]!

高聲宣揚 ACM Listen(eSnips)
作曲:王建威 作詞:黃維棣

我看見真正路向 你降世真愛顯彰
世界要真理在照亮
愛眷似恩雨下降 靠向你恩惠引牽
你賜我恩典滿一生

當宣揚你是奇妙 當高聲傳揚你是榮耀
齊來頌讚上帝恩 歡呼拍掌
常引導同行 常與我同在

當宣揚你是奇妙 當高聲傳揚你是榮耀
曾活在世上捨身救贖 全能上帝
居於我心裡永不變


Comments

Anonymous said…
It seems 130 was a great event. I agree what you said. As a choir member we can draw closer to God than the audience. Teamate let's serve together next time..will I see you on Nov?? hehe take care..LA Venus

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲