Greatest Love of All

2月14, 對我來說只不過是另一個單身情人節...一如往年又係[一個人]...

...oh...wait... [等]陣...
唔係wor...其實我好耐無[一個人]過呢一日, 因為有神愛我同陪我過...

[不經不覺], 今年是同神一齊過的第十個情人節.

還[記得]神曾經喺我最低潮嘅時候, 送咗一封[情書]俾我.
中文版 Video in English
















回頭才[發現], 其實神一直都有派[天使][在我身邊]保護住我, 亦都因為呢個原因, 過去差不多[十年]嘅[時間]我先會在人生路途上面[一直看見天使]嘅出現.

一直看見天使 容祖兒 MV(youtube)
作曲/編曲/監製:王雙駿 作詞:黃偉文

你說惡運還沒有完
時時跟妖魔鬼怪擦肩
你說你雙眼從來清晰可見
亂世處處 太多咒怨

若世間逐漸陷落 你早已看穿
你這部通書 只叫人 心更亂
現在就講講我一出世 沿途所見

* 回頭尚發現 小天使永遠在我身邊
看守我至我 無恙安眠
人有苦與甜 學欣賞他好的那邊
原來人背面 不只有怪獸力壓你雙肩
都總有天使長伴跟前 圓你幾個願
在紛紛擾擾花花世界 等不悲觀者看見 *

就算出道後路上 間中有破損
我記住只得 所有人的美善
現在若講起 有些相距甚遠 說說也覺得溫暖

Repeat *

若是你願 你亦能在日常閒事中看見

回頭才發現 小天使已靠在你身邊
看守你愛你 逾十週年
陪你出發前 預先收好星星碎片
留待你發現 這黑暗世界鍍上了金邊
不只有妖怪埋伏窗前

如你許個願
或者他聽到 偷偷替你 穿針牽了線

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲