替你高興

嚟緊將會返香港, 原因就係去中小學死黨嘅婚禮. 上個禮拜喺MSN我就幫佢揀歌喺婚禮用, 最後就揀咗Leehom嘅[Everything].

講開揀歌, 其實去得婚禮多, 有時都會諗第時有幸到自己結婚嘅時候會用D咩歌. hehe...

Idea就有, 不過雖然{愛 只有簡單筆劃}(from 羅志祥[愛不單行]), 可惜好多嘢連十劃都未有[一撇].

一撇 泳兒 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲/編曲:Eric Kwok 填詞:黃偉文

兒童節 有約嗎 陪陪我去半島喝茶
在你口中 太像笑話
原來你 有意嗎 為何你從來沒有放話
害我差點 約會了他

* 一撇也好 足已令我飄上了天花
開了這一筆 也未算差

就算你我再欠十劃 至寫得出真的愛嗎
但你與我那個後話 今日至少 將漫長留白
劃破了 像嫩芽 *
慢慢種滿密密麻的牽掛

現在算 愛侶嗎 尚未算 也算飲過茶
尚有一些 似霧似花
但是我 介意嗎 十劃裡 原來在這撇下
尚欠三點 至像愛嗎

Repeat *
逐字每句 慢慢爬
將頁頁種滿 密密麻
日後會匯集成詩歌嗎

是「亂」嗎 似「愛」嗎
下面會 再有三點嗎


不過可能未等到婚禮發生之前, 第二個"禮"就已經首先發生 - 我講緊嘅係"喪禮".

身為Christian, 除咗驚"死唔去"(唔生唔死)之外, "死"呢個字都無乜嘢好驚. 有時諗其實可能早D發生仲好, 因為可以早D上[天堂]之餘又會少D人傷心.

到我喪禮舉行嘅時候, 會唔會[有人]為我唱以下呢首歌呢?

替你高興 謝安琪 Live(youtube) Listen(youtube)
作詞/監製:周博賢 作曲/編曲:John Laudon

躺下去 上路去 別太念掛這裡
倘若這絕症讓你 太洩氣萎衰
我願抱你過最後行程 背上你恐懼
為你 平伏情緒

舊日絆腳的顧慮 你終可跨過去
現在踏進遠方的天國裡 重拾到生趣

聖地裡 誰要上山涉水
從來沒失敗 和沒有不對
只知寬恕 沒鬥爭 沒有苦澀味蕾
沒有速度 緩慢裡安睡 無痛地醉

這地太熱愛敵對 並各自有堡壘
要為勝利拼命去 作瞎眼跑腿
今天你已算責任完成 贖了上世的罪
賀你 全身的退

道別俗世的顧慮 再不須掉眼淚
現在踏進遠方的天國裡 要住進新居

於聖地裡 誰要上山涉水
從來沒失敗 從來沒有不對
只知寬恕 沒鬥爭 沒有世界之最
沒有速度 緩慢裡安睡 無痛寄居

縱每晚會因你已別離 心絞痛
總為你達到極快樂有甜蜜悸動

廣闊地裡 誰要上山涉水
從來沒失敗 從來沒有不對
只知寬恕 沒鬥爭 沒有苦澀味蕾
沒有速度 寧靜裡安睡 含笑地醉

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲