愛與痛的邊緣

上個post講開彼得, 其實近期有首[流行曲]嘅歌詞都有講到佢.

新約 文恩澄
作曲:文恩澄 填詞:林若寧 編曲:張人傑 監製:趙增熹



像 童話公主一定高興
是我初戀的一刻遺失一本聖經
到分離 我望向天堂消失了路徑
在這刻終於覺醒 凡人犯下大罪為濫情

* 神話愛萬物 能快樂 無奈一有愛便痛
曾為所愛出燦爛笑容 笑到極為沉重
全部福音聽過 但沒法懂 神蹟好好相信 亦無用
其實愛過漸漸會懂 (難道我熱吻我敵人就有恩寵) *

誰話愛萬物 能快樂 曾像彼得一般對愛奉
承受堅貞的心 壓著信徒 兩腳未能移動
紅海當我步進 翻起暗湧 愛到兩眼這麼腫
神若果愛我 祈望見諒我的愚蠢

准許我苦戀某人直到攀登天堂
祈求地上牧師給我犯的錯誤來見證 誰夠我悲壯

Repeat * with ( )

誰話愛萬物 能快樂 難道福音只得我這受
承擔失戀都可 對舊愛歡容 哪怕被人愚弄
無私的愛下去 未能服眾 即使一直痛
還有我心不死 信奉

無論得不得到他的愛寵 我為愛捐驅犧牲不管劇痛
延續從前舊約 讓我奉送

其實我覺得D歌詞有D怪怪地,唔係好明首歌嘅定位. 驟眼睇好似講到"要愛唔要神"(反神?)咁, 但係又似"要愛唔要神"之後先明白放棄神係錯, 例如:
1) 到分離 我望向天堂消失了路徑 在這刻終於覺醒 凡人犯下大罪為濫情
2) 全部福音聽過 但沒法懂 神蹟好好相信 亦無用 其實愛過漸漸會懂 - 要試過[愛人]之後先會聽得明福音?
3) 神若果愛我 祈望見諒我的愚蠢 - 加埋(1)果句 = 認罪悔改?

另外有D歌詞又令我聯想到耶穌, 例如:
1) 無私的愛下去 未能服眾 即使一直痛 - 耶穌無私的愛就因為在當時未能服眾 (所有人), 所以被釘死 (你有睇過 "The Passion of the Christ" 就會feel到有幾[痛])
2) 無論得不得到他(世人)的愛寵 我(耶穌)為愛捐驅犧牲不管劇痛 延續從前舊約 讓我奉送(耶穌就正如舊約所[預言]嘅彌賽亞一樣奉送自己嘅生命為世人贖罪)

Anyways, 我最認同都係我highlight左果句 - 神話愛萬物 能快樂 無奈一有愛便痛
神起初創造萬物嘅時候覺得一切都係美好, 所以照計愛神所賜嘅美好事物應該就能快樂, 可惜......hai......攪到依家"有愛就有痛" (這是[當愛已成往事]嘅其中一句歌詞)

"愛裡沒有懼怕" (1 John 4:18a), 如果怕[痛]的話點算? 好在我一向都好忍受到[痛]. 不過除左"自虐狂"之外, 會有邊個人[喜歡][痛]?

P.S. 文恩澄 (Rannes, 作曲同主唱果個) 係今年出道嘅創作歌手. 佢係一個Christian, 據聞好似同關心妍返同一個團契, 據我所知亦都好似喺香港做過林以諾牧師一個音樂佈道會嘅嘉賓(其他嘉賓有森美, 關心妍同Eternity Girls).

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲