自卑

吳浩康剛剛推出嘅新曲加精選碟"3D" 裡面嘅第二首派台歌就叫做[自卑]. 我一聽完首歌, 睇完份歌詞, 我第一個感覺就係"hm…首歌講緊以前嘅我 woh"... huh? 咩話?"以前"? 真係"以前"? 我幾時覺得自己依家唔再[自卑] ga? Hm…

自卑 吳浩康 MV(youtube)
作曲:吳浩康 填詞:喬星 編曲:橋韜@U's Music

講理想 講半天 又憑甚麼
講遠景 講到底 讓人幸福這期望 我不配去擔當
若面上偶然有些沮喪 不必打探我
曾為誰孤單一個坐天光
人前人後 或者都不起眼
難怪每個夜晚 回家孤單進餐
明明沒氣力發光 世界何來耀眼
我構造太簡單 流淚嫌未夠悽慘

無謂
*談自己 只有自卑 屬於我
做不起討好角色 期望誰發現愛惜我
其實憑甚麼 資格無多 
相信戀愛 不信可以被愛 心痛甚麼 
習慣了孤單去過*
不必高手教我

講細心 講信心 又憑甚麼 講到尾
講多一百句 但是誰人 陪我在每夜說天氣
或者 悲哀到用笑聲遮掩我未夠好 不爭氣
註定沒緣份成大器 我就每日去飾演 單身好戲

Repeat *
沒甚麼獎勵我

無謂談自己 只有自卑 屬於我
做不起討好角色 期望誰發現愛惜 
六十歲也只得我自己 得到甚麼 
相信戀愛 不信可以被愛 差了甚麼 
習慣了孤單去過 不必伸手救我


其實自己都覺得自己D自信心"好似"好左D gei. 或者以前喺屋企同賽跑場被"壓抑"得太耐,所以其實到最近我先覺得自己係[一個"人"].雖然自信心唔應該"太過"受其他人影響,但係以前俾人有彈無讚,被身邊最close嘅人踩到一文不值,想唔[自卑]都幾難.到近來受到一班充滿愛心嘅[天使戰將]所俾我嘅關心同鼓勵, 再加上自己確實有D improvement (好似喺度自己讚自己咁...haha),同埋最重要就係[開始]學識[愛自己], 先俾我知道其實我真係唔係想像中咁差.雖然仲有好多需要進步嘅空間,而同[好人]呢個level都仲有一大段[距離],但係起碼都算係一個OK嘅[普通人] gua... hehe...

Comments

Rubun said…
I am glad to see your post. Who in the world is perfect anyway? There's always room for improvement, just be glad of who you really are.


BTW, how do you 愛自己 more? any example?
Canetton said…
how do i [愛自己] more? such as 唔再強迫自己去做一D會有[可能]令自己唔開心嘅事(u know what..haha);唔再要自己做D"吃力不討好"嘅事;學識 say no,唔再勉強自己;多D care自己嘅感受 etc. la... still learning....hehe...
BoBo Chuk said…
I can see your changes too!
happy to u Kenneth!
I am learning how to 愛自己 more too!
add oil! ^^

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲