一向都覺得自己性格上其中一個特點就係時常都抱著"自己唔好都想睇人好"嘅宗旨,所以好多時都好似啦啦隊隊長咁, 會為身邊嘅人所發生嘅開心事而去興奮同[鼓舞].不過見到別人嘅[幸福],再睇下自己嘅情況,有時都會[身不由己]咁產生一點感慨([男人的感慨]?).

好似最近,無論喺Toronto定係HK, 都有[朋友]發生唔同嘅開心事. 戥人地開心嘅同時, 再望下自己嘅情況, 只係睇到一個字 - "慢"... hai...

1. 有弟兄嘅父母決志信主
- 信主信得慢了點 (我成日都話我信主最"錯"嘅地方就係信得太遲...hehe...),信主前嘅日子好像將自己嘅人生浪費左一部份,攪到依家先[慢慢]變返做[一個"人"];而且信得慢+父母年紀比較大就等於同父母傳福音嘅時間亦都比人短.

2. 身邊有兩個[好朋友]都[夢想成真], 一個[好兄弟]成為動畫家,一個舊同事[姊妹]就"衝上雲霄"成為[空中小姐].
- 雖然自己"勉強" 都算[夢想成真]過,但係要做DJ嘅話當然就想喺香港做啦. 最近打聽到喺903做PA([開始]做嘅時候就叫做program assistant, 好似王郁同陳強咁,都有機會on air開聲,甚至乎有節目做,做得若干時日先會變為DJ), 月薪HKD$ 8000-10000,如果你問我喺無其他條件影響下,就算咁嘅人工會唔會都肯返去做,我就緊係"lur飯應"啦, 不過現實係唔可以[話走就走],有頭家要照顧,家裡面又要帶父母(另外仲起碼有阿哥阿嫂)信主,所以唔可以咁不負責任;再加上去到我呢個年紀就算未有另一半都要[開始]儲錢買屋,所以就算真係有機會嘅話,要做決定嘅時候都會好[左右為難].
- 另外, 事業起步慢了點, 依家份工做左三年, 明知唔適合自己,但係要走又唔係咁易,咁嘅年紀已經唔係好容許我轉嚟轉去,要轉嘅話就要[一擊即中],所以感覺有點前路茫茫.
揾錢揾得慢了點, 如果早D揾得快D,以前就唔使咁[慳](其實依家都仲算幾[慳],不過起碼都有多D錢使),如果以前唔使咁[慳],就唔會[有人]覺得我cheap,咁好[可能]當年喺賽跑場嘅"意外"就唔會發生,唔會好似依家咁"救唔返".

3. 自己high school 年代鐘意過嘅兩個女仔都分別會喺九月喺香港結婚([有情有義]嘅我都想返去飲,不過應該無咁多假剩,特別係佢地一個月頭,一個月尾);另外以前high school同我一齊被"預測"最遲有拖拍嘅[好朋友], 上年不但結左婚(佢喺返大陸打工嘅時候識到佢老婆),最近竟然連仔都生埋,[嘩]!真係估佢唔到.
- 慢了一點成為[一個"人"], 到依家先[開始]相[信自己]可以俾到[幸福]自己[深愛]嘅人,但係以前[重覆犯錯]令到自己錯失左好多機會,真係[愛得太遲],有 D可惜.


hai...年紀都唔細了,[點解]都仲係咁唔[化]?

化 楊千嬅 MV(youtube)
作曲:阿滾 作詞:林夕 編曲:謝國維 監製:伍樂城

別離未算久 別漫談如摯友 令清修的我再失守
別凝望太久 令面容如刺繡 像一針一血的引誘
一巴一巴 情感打不化 沒碰著你 再愛誰未算假

* 何必擔心下半生 何苦不信任緣份
談多幾次心 自然就似情人 唯有甘心
無需等的別要等 庸碌一世沒遺憾
人家不費心亦能恩愛互吻 誰說別人未襯
(情不必太深 若能不執著你 誰不懂去互吻)*

淚還未轉圈 便被人嫌我怨 扮開心果也夠辛酸
舊情未算短 令別人如副選 像他的衫也該 你穿
收得多花 遲早火花都化 未信共對上百年未愛他

Repeat * with ( )

如果戀愛為結婚 如果擁抱為名份
何苦等半生 沒人沒有情人 如果甘心
誰的心可及你狠 誰肯恩愛亦榮幸
難刻骨銘心 亦能找到護蔭
忘愛自然合襯

其實我都知唔好成日望返轉頭,我亦都好清楚知道神已經為我安排好一切而神亦有佢嘅[時間]表,不過偶然/間唔中都會有"觸景傷情"嘅時候(話完完全全無你都唔信啦),我都係喺度呻下jei(如果寫blog都要收收埋埋咁寫嚟做乜?). 我無事嘅,[無須擔心].向好方面諗,以前我喺咁嘅情況實會怨自己份人呢樣唔好果樣唔好而[耿耿於懷], 依家只不過覺得自己慢了點而覺得有D遺憾/可惜(起碼只係[時間]問題,同為人無關),算好過以前ga la.

到最後就[等]我都用大家實會喺comment寫嘅呢句金句做結尾啦([等 ]大家可以打少呢句...haha):
"忘記背後,努力面前的,向著標竿直跑,要得神在基督耶穌裡從上面召我來得的獎賞." (腓3:13b-14)

Comments

Anonymous said…
[遲]或[早]都是相對的;況且總會有人比你遲或比你早。

另一方面,每個人生命裡的[遲]或[早],個中實在有太多不受控制的外在環境因素,所以不用太介懷。我們經常幻想[早]必定是更美好的開始(信主一事例外),可是,有誰又可以保證別人的[早]在我的生命中必定是祝福而不是咒詛呢?

偶然我自己都會有類似的感受 - 渴望多些[早];不過很快便問自己另一些問題:今日的我是否比昨天的我更成熟、成為更多人的祝福、更懂得感恩、更學會珍惜身邊的人、甚至只是活得更開心?昔日的[遲]或[早],只是一個起點而不是結局。

十分欣賞你願意分享心底話的勇氣和坦率,加油努力!

我知道怎樣處卑賤,也知道怎樣處豐富,或飽足、或飢餓、或有餘、或缺乏,隨事隨在,我都得了秘訣。我靠著那加給我力量的,凡事都能做。 (腓立比書4:12-13)

互勉之!

賓德熊
lik said…
沒有全看你的文章,不過我也很喜歡這首歌。
Unknown said…
我都做左好遲既野﹐就係遲左四個月睇到你個"化"博﹐每個人o係每個階段會有唔同經歷﹐開心同唔開心都好﹐都要去面對﹐而家興集體回憶﹐回想昔日你﹐我﹐王子同陸叔一齊打機﹐傾心事﹐感覺真好﹐雖然事隔兩三年﹐好多人與物已變﹐不過﹐你﹐我﹐王子搵日出黎打下機﹐吹下水。雖然我唔係好知咩事煩緊你﹐我自己都有野煩緊我﹐我番左四年﹐依然覺得同出面班朋友相處開心D﹐他們夠真﹐講感情。有時諗下點解咁難﹐係咪我既問題﹐可能係可能唔係﹐我都唔知點做﹐不過算啦﹐唔理得咁多啦﹐我發覺﹐不是只有我有問題﹐原來其他人也有這些問題﹐人與人相處就是這樣的﹐總之﹐彼此勉勵﹐一同成長啦﹐我既成長初階老師。

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲