相對論(1/2) - 任性?

上個禮拜[心血來潮]想"翻新"我部 GPS PDA([無錯],係一機兩用), I mean update firmware, GPS 個 map 同埋喺眾"領航員"強烈要求底下需要換嘅 screen protector.

Update firmware 同 map 當然係easy job, 但係問題係我唔記得擺咗D新嘅 screen protector喺邊(起碼兩年無換過). 喺完全無頭緒同連用乜包住都唔[記得]嘅情況下就[開始]大搜查行動.

經過一次長[時間]嘅搜索之後, 喺大部份有[可能]我會收埋嘅地方(包括我依家同以前間房)都搵唔到. 雖然已經係深夜時份, 但係我一貫無咁易放棄(定係stubborn?)嘅性格就決定再搵一次, 終於喺一大疊嘅documents中間搵到要搵嘅screen protector (我都唔記得點解我會擺喺果度). 而第二日要返工嘅我最後就成兩點幾先訓.

原來[永不放棄]同[任性], 有時[可能]只係一線之差.

願我可以學會放低你 何韻詩 MV(youtube) Listen(imeem) 
曲:徐偉賢 詞:黃偉文 編:何秉舜@goomusic/英師傅
監:hocc@goomusic/何秉舜@goomusic/英師傅

任我出去任我飛 遊蕩兩日又重踏這地
沒有牽掛就會死 難道我靈魂被你收起
自己都管不了自己 太多錯誤經已因你起
我都知 再找你 連幸福都要放棄

其實你有多好 到別處碰不到
至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步
難道天空海濶再無芳草

* 願我可以學會放低你
就讓我重頭來過物色新知己
望著你的臉如山水一般優美
要走的我 總企在原地
願我可以絕到踢走你
但是我如何能拒絕張開的臂
自問我可以贏你但喜歡輸給你
猶像你親於我自己
我怎可以 一刀切下來 親手傷你 *

其實你有多好 到別處碰不到
美麗到危險的程度
臨近晚節不保 卻行到這一步
沿路的山丘已化成焦土

REPEAT *

我只可以 將心割下來 親手給你

有時有些事雖然明知做得啱, 不過都會問神究竟應該堅持落去定係放棄. 有D事身邊好多人叫放棄, 我[還以為]係神俾我嘅signal. 但係到我真係嘗試放棄嘅時候, 卻又會有"離奇"事情發生令情況[打回原形], 仲要已經[有發生過]兩次. 有時都忍唔住問神[一句]"唔係咁玩嘢ar fa?"

如果一次係偶然, 兩次係巧合, 唔通要[等]第三次先相信係神嘅旨意?

(待續)...

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲