我願意勇敢走出來...

一早已經[預感]到這個 NY Tour會有[大件事]發生, 不過估唔到......

對於每次去tour都會"未出發先興奮"嘅我 ,今次在出發之前一個禮拜卻首先要面對一些挑戰同震驚嘅事情. 首先因為H1N1肆虐嘅關係, 都曾經擔心過個tour會取消. 其實我認為H1N1唔係咁嚴重(因為大部份cases都係mild, 好多人都已經好返), 況且[路是難走 但比起你的十架路 豬流感算甚麼]......

十架的冠冕 徐偉賢 MV(youtube HD) Listen(imeem)
作曲/作詞: 伍偉基

路是難走
 但比起的十架路
我今天算甚麼 來起身再走過
遇著痛苦 祢亦經過世間苦與樂
的救贖愛海 我得勝和釋放

凝望著十架的冠冕 仰望渡過每天
體恤我的軟弱 明白我親身處境
無論遇著困苦憂愁 亦會在我身邊
興起我的生命 我今得到信心面對挑戰

之後就有兩個[戰友]都因為屋企人反對而要退隊,但係最令我"意想不到"嘅就係麥牧因為健康原因未能從香港成行. 不過越多事嘅發生,令我更肯定這個tour一定會有[大件事]發生, 如果唔係嘅話撒旦唔使攪咁多嘢.
而自己其實都好有信心如果神俾得我去嘅話,佢一定會保護我(做正經嘢嘛, otherwise 神唔會俾我去). 所以雖然屋企反對,同埋身邊[朋友]質疑[點解]仲要去, 都完全無動搖過我去嘅決心.

勇敢走出去 讚美之泉 Listen(imeem)

* 主祢要往哪裡走 我就跟祢走
領我走到世界盡頭 一生不再回頭
讓世界聽到我們敬拜 我們的禱告
讓復興從我們開始 將主愛帶到人群中 *

我並不完美 也並不特別
而祢卻是為我捨棄生命的主
我時常軟弱
 有時會迷惑
但祢是道路真理和生命

Repeat *


縱然有許多的問題 我也不放棄
祢大能賜給我勇氣 我會勇敢走出去

星期五就晨早出發, 首先就要過第一關 - 海關. 對上一次去Washington攪咗兩個鐘簡直人都癲. 但係今次情況好好多, 首先waiting area裝修咗, 依家起碼有得坐同舒服D, 仲有幾部LCD TV (以前得一部"鬼影"舊款電視). 終於半個鐘就攪掂, 真係要感謝神. 而喺等待期間, 其中有個台播緊 Christian TV show, 個節目就講到Matthew 6:31-33, 唔知係唔係神俾我嘅reminder呢?

除咗一入到NY遇到塞車塞咗一個鐘之外,基本上路程都好暢順. 最好笑嘅係臨到church前入緊油嘅時候無啦啦收到個 Toronto嘅電話, 對方就被我"鑑硬"賺咗句"加油"...haha...

Final rehearsal (Fri) 同第一場聚會 (Sat) 都係喺一間新裝修好,啱啱開咗兩個禮拜嘅church. 第一晚聚會都唔少人,仲有識嘅人睇tim.
到呼召全時間事奉嘅時候, 其實自己都有D[感動]想行落台立志, 但係最後心大心細, 想落唔敢落嘅情況底下就無做到.

去到Sunday...... (待續)

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲