低科技之歌

[一眨眼]就過咗[十年], [時間]過得快, 好多事都[希望]變得[最緊要快].

最明顯[最緊要快]嘅事就喺上網. 我就係果D無網上會就身唔聚財嘅人, 有時速度慢一點都覺得唔多妥(好[病態]...haha).

雖然好多人都話Internet將人嘅[距離]拉近但就將溝通拉遠, 不過對於我呢D以前唔係特別主動去call人傾偈or約人出街嘅人, MSN同Facebook反而增加咗我同其他人嘅溝通同認識.

凡事有利有弊, 在乎你點睇或者你係邊一種人.

以前嘅我都可以話係[追]趕科技嘅人, MD(minidisc, [可能]有D人直情唔知係乜)同digital cam (當時部機好"巨型", 像素連1 mega-pixel都無)都係用家當中嘅"先驅".
不過人大咗, 雖然仍然好留意科技資訊, 但就無乜點再[追]科技了. 有時除非真係有太大問題又或者真係符合唔到基本需要, 如果唔係嘅話夠用就算. 好似我擺喺架車果部MP3機可以話係antique (no internal memory, 要用SD card), 不過我喺部車聽歌嘅質數要求唔太高, 二來擺部咁嘅antique喺架車又唔駛驚會俾人偷(部機應該$1都唔值..haha), 所以呢部antique仍然能夠成為我不可或缺嘅"隨車聽"(行車期間嘅必需品).

就算21世紀都已經踏入第[十年], 有時低科技都仍然有低科技嘅好處.

低科技之歌 王菀之 MV(youtube) Listen(eSnips)
作曲:王菀之 填詞:黃偉文 編曲/監製:馮翰銘

一開始 天下未大亂
一定是 出事在人類太向前
科技是 威力大又利便
人於是 手腳漸變短做運動氣喘

原來是 做慢些 更細心 更浪漫
人為什麼卻要反

想像是 給電玩局限住
通話是 用網名互贈兩個字
而親密是 早沒落舊玩意

* 原來是 做慢些 更細心 更浪漫
人為什麼 會覺得太麻煩
誰明做盡些 也快些到極限 *

科技是 沒有真做任何事
Repeat *

# 為何用 電動的 數碼的 更浪漫
人為什麼 約去街都怕麻煩
懷念 技術低創意高的向後站 #

是我想話我好慢
但我享受我不凡

原來是 做慢些 更細心 更浪漫
人為什麼 會覺得太麻煩
無人願 畫畫畫 作作詩 我示範

Repeat #

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲