分手總要在雨天

講開[愛情], 講開啱feel, 星期五陰[陰天]嘅天氣寫[分手]就最啱feel... =P

我成日都俾人"寸"我未拍過拖就唔會明白[分手]果種[痛]. 不過有時都有一D歌喺聽嘅時候令我感受到果種錐心之[痛]同無奈.
最近就有呢首歌令我感受到這種感概.

雨過天陰 謝安琪 MV/Live(youtube) Listen(youtube)
作曲:徐偉賢 填詞/監製:周博賢 編曲:Cousin Fung

此刻相見 彷彿觸電
與你隔別後數年
於知己婚禮盛宴
湊巧碰到 如韓劇上演

當天的臉 今天出現
似熟稔 但不安的友善 尤怪異
閒聊後不知所措 兩雙手也在顫

* 大雨灑過後晴天
是老生空話 旨在哄騙
從上次吵架後不瞅不睬不見
彼此關係急速擱淺

若那天故事重演
讓惱火意氣沉澱
共你也許有幸較早以前
已組織婚禮盛宴 *

想開口卻 諸多不便
怕尷尬又面對面
不捨得扯遠視線
彷彿借此 同回味昨天

可惜經過 光陰洗煉
各自有自己的新發現
兩心知 完場後終須分散
也許不再遇見

Repeat *

沒有等雨後晴天
未撲熄心火 已話再見
回望那天已埋下不可歸的線
交織今日這種靦腆

若那天故事重演
暫放低意氣顏面
共你也許有幸會於晚年
回憶分享這盛宴


人真的這麼容易會為一剎那的面子, 而將更重要的事情拋諸腦後, 換來遺憾?

其實我都唔知係因為份[歌詞], 定係歌手演繹出色嘅關係, 有D歌就好似謝安琪呢首新歌咁, 聽完個心會有"拿住拿住"嘅感覺.
上一次令我有呢種感覺嘅歌, 就係以下呢首, 特別係用綠色highlight果幾句.

非走不可 謝霆鋒 MV(youtube) Listen(eSnips)
作曲:伍樂城 填詞:林夕

不捨得傷心 傷心怎將你抱起
不捨得開心 留來給你歡喜
以為斜陽定會升起 會令奇蹟感染你
差點為甚麼呼吸都忘記 也不捨棄

# 裝飾的鮮花 一般都不會結果
休克的軀體 仍能給你生火
我用殘餘力氣撫摸 証實你轉身擦過
將生命承擔不起的難過 放手給我 #
* 也許相戀這條路 擠迫的懷抱
不夠讓我高攀進內才摔倒
踏上分手這條路 才令我突然看到
你的天空宇宙只夠我流淚 不可跳舞
*

Repeat # *

回頭路窄
然而肉眼終找得到 要走得比你早
Repeat *

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲