年度之歌

好多事情都可以[追]求更快或者[希望]完成速度[最緊要快], 不過有一件事就要慢工出細貨, [絕對]唔可以[心急]同[心多].

不要驚動愛情 高皓正(MV, Listen) 鄭秀文(Live MV, Listen)
作曲:歐陽業俊 填詞:高皓正

很想輕撫你 所以避開你
寧願用距離 去令你好奇
迴避過眼神 先偷偷喘氣
吩咐手臂 放在原地
傳聞浪漫太快 愛戀都走得快
才會遲遲未步向你 說一世愛護你

* 情太過洶湧像深海 而我卻會忍耐
但求來日你醒過來 這份情像翅膀打開
還沒有相擁別意外 神教會我等待
待情流像細水 才去承諾你
拿一生兌換愛 *

很心急擁抱 所以在禱告
求甜蜜以前 帶著你漫步
遊歷過旅途 等一天終老
生老病死 一起細數

原來慢慢靠近 更珍惜這一吻
而我停留是為了你 要給予你護蔭

Repeat *

能為愛戀學習按捺 情信寄進心內
但求能學會倚靠神 愛被馴服過更精采
連地老天荒亦不更改 時間永遠等待
等你情願那天 才去承諾你
無止境那份愛

我用沈默叫醒愛情 你用期待做你反應
繼續行近直至開始愛


啱啱見到高皓正嘅Facebook裡面講呢份歌詞嘅由來, 等我copy喺度俾大家睇吓.
"不要驚動愛情的由來:來自聖經的雅歌,短短8 章三次堤及 ”我囑咐你們、不要驚動、不要叫醒我所親愛的、等他自己情願。”雅歌中所提及的愛情故事,是講及一個王帝愛上一個平凡的書拉密民女(Shulamite),她完全不能相信為何王會愛上自己,王雖然有權召她入宮,但王選擇用不住的愛去吸引她,不驚動、不叫醒她,等她終有一天會用愛來回應他…..因為自願的愛才是真實的愛,因為 ”愛情、眾水不能息滅、大水也不能淹沒.若有人拿家中所有的財寶要換愛情、就全被藐視。”……這就是耶穌,我們天上君王對我們的愛情。金和銀我都沒有,但願我拿我一生兌換神的愛…….. 一個平凡的書拉密民女 皓正"

我一向都勁鍾意呢首歌, 好開心終於有Sammi將呢首歌"發揚光大"(電台依家plug緊呢首, 仲上埋叱吒榜)!

原來只要遇到適當的人, [滄海遺珠]都一樣能夠綻放光芒.

自從我[發現]呢首歌原來K有得唱之後, 基本上我每次去K都會點嚟唱. 好似我2010第一個weekend同IW b/s去K嘅時候都有唱.

今次一齊去K嘅b/s當中有新有舊, 有幾個都係[第一次]同佢地唱K, 甚至乎佢地當中有D可能連大家個名都未係好[記得]. 好在大家都係[酷愛]唱K嘅人, 而且個個都咁nice(haha...間接讚埋自己), 所以好快就無乜隔膜.

能夠搵到一班啱feel又[酷愛]唱歌嘅friends都幾難得, 所以我都諗住每隔一段[時間]就搵返原班人馬出嚟去K或者做其他嘢.

講開啱feel, 我果日唱完[不要驚動愛情]之後就有位[姊妹]唱咗以下呢首歌, 令我記返起其實呢首歌嘅[歌詞]同[不要驚動愛情]一樣都好啱我...haha...

千帆 官恩娜 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:張繼聰 填詞:黃偉文 編曲:藝琛@Private Zoo 監製:Eddie Y./Keith W.

在這小港灣 望盲了兩眼
時辰已太晚 熱海早變冷
為何我卻要 冒風抵雨到二更
不甘去共常人往還
是我想揀的 又嫌我很懶
誰人愛我偏偏看他不上眼
仍然迷信愛 但中獎太難
轉眼 過千帆

*幾多隻船來了 幾多隻船離開
始終撇下我未能被接載
很想說感覺悲哀 卻沒悲哀
自願留下看海
幾多愛情來了 幾多愛情離開
幾多過渡客有些精彩 但我等最愛
等得已這樣耐 不想輕率揀一個人來愛

若最終一班 渡輪已錯過
人人搭上了 岸邊只有我
神明賜予我 或者只有那樣多
選不中是從前太傻
但我很喜歡 未曾化的我
仍然信有苦海救兵拯救我
帆船遲到了 未算很折磨
非見你不可

REPEAT*
一生送船離開 始終撇下我未能被接載
很想說感覺悲哀 卻沒悲哀
自願留下看海
幾多愛情來了 幾多愛情離開
幾多過渡客有些精彩 但我的最愛
終於會變實在 不想輕率找一個人愛

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲