真真假假

"真的假不了, 假的真不了"

但係假若無辦法得到真正想要嘅, 會唔會要住假嘢"頂住檔"先?

味之素 陳奕迅 MV(youtube)
作曲:陳羽恆 填詞:黃偉文 編曲:CY Kong 監製:Alvin Leong

明治通 的快餐 也都有用
猿樂町 的主婦 也都有用
誰做菜 想好吃 爐灶上 厨櫃中 總是有一桶

豚角煮 加兩羹 拇指會動
全日本 炒的菜 也保証用
連脷尖 都適應 如美食 入了樽 怎麼你不碰

為何熱吻要共真的愛人
誰話報刊供應真相的養份
美夢已 那樣似 為何成真
* 假的我都想要 令我口乾我都想要
一天五餐也被落重料
教我又怎麼去習慣 調味太少
咀都刁了 (寡守不了) *

華爾街 通化街 也都有用
牛脷酥 雞鮑翅 也都有用
如若你 這一世 能變做 垃圾桶 餐餐有好餸

迴腸盪氣 這味精不太濃
平淡會死 得半枝醋 不夠用
上陣網 看部戲 照例附送
滲入你 滲入我 全球流通

Repeat * with ( )

真的我不想要 大概真的吃不消了
假的那麼惹味 誰清高到會落清水吃麵條
還是你糖鹽辣醬 都戒清了


或者假貨[可能]係無[選擇]當中嘅[唯一][選擇], 但係無[選擇]當中的[選擇], 還算是[選擇]嗎?

既然無得[選擇], 真與假/生與死 或者都可以置於度外......

超生培慾 麥浚龍 Listen(Xuite)
作曲:方大同 填詞:林夕 編曲:Jerald 監製:麥浚龍/Jerald

沿著你早已絕版的臉抹下去
神情如鐵石從不累
難道你知我易哭所以笑下去
這一張嘴 隨地老天荒 不下垂

* 不懂反應也好 不懂跑跳更好
誰想漫步 誰想步入殊途
誰稀罕一句你好 說話未及擁抱
聽不到控訴 不必懊惱
從沒有身軀比你更易抱 *

原諒我只顧自己逼你作伴侶
仁慈在你並無恐懼
誰像你給我自小所嚮往樂趣
不妒忌誰 誰才是戀愛的玩具

Repeat *

也許因你不懂拍掌 不懂讚賞
一吻是一吻沒虛妄幻想
不會需要玫瑰彼此都不會受傷

閒來為你灑一抹香水惹一身暗香
跟血肉薰染後勾引味覺一樣
而愛也單純到 會忘掉智商

生命未能人造 傾慕亦能人造
來親一親 無須念及前途
人 所謂熱情流露
最終亦為一抱 不擔心變數 不必計數
沒有呼吸的你最易抱


你睇完上面份[歌詞], 會唔會令你對我呢個post嘅題材感到有D毛骨悚然的感覺呢?
.
..
...
....
.....
其實首歌同呢個post嘅題材真係好恐怖㗎, 講緊嘅係......"戀物狂"(唔一定係變態嘢, 唔好諗埋一邊)!
唔恐怖? 你試想像[有人]忍唔到手係咁買嘢, 買嘅時候一句"死就死啦"就碌爆晒D credit cards, 搞到負債纍纍你話驚唔驚? 都仲忍唔到手嘅話, 咁就唯有喺無[選擇]嘅情況底下買假嘢(A貨)......


[真真假假], 你真係識分嗎?


P.S. Juno自己喺訪問裡面講歌詞其實係講戀物狂. 當然D歌詞寫得比較偏鋒去譁眾取寵(你可能諗緊歌詞講緊死屍, 但係其實係生命未能人造嘅Hello Kitty公仔都得...haha). 而個Official MV 就更加"犀利", 不過為免引起讀者不安所以無post到條link喺度, 你真係唔怕死想睇的話就自己喺youtube搵啦!

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲