節外生枝

最近好鐘意謝安琪嘅[節外生枝], 對份歌詞好有感覺. 原本想寫點解咁有感覺, 但係太多不明朗因素影響(不明朗到隨時過幾日因為一D事嘅發生而令到我已經可以話俾你聽果件事唔使發生), 而且事情就算到最後真係要發生都唔會喺短期內, 所以我諗如果我寫出嚟大家都唔會明我寫乜(當然除左我有同佢地講過呢件事嘅人啦). 不過其實之前我都有簡約略咁提過, 就係關於[亡命之途].放心, 只是[亡命之途], 不是[成魔之路],{我的信仰我會護航}嘅. 不過一旦踏上[亡命之途], 我相信唔會再可以好似依家咁投入教會生活or事奉. 當然我唔[希望] 要踏上[亡命之途], 睇下神點帶領啦. 其實身邊有人叫我唔好踏上[亡命之途], 因為呢個決定太過冒險, 同賭博無分別. 但係如果你去到一個無其他選擇嘅境況, 呢個決定還可以叫做冒險/賭博嗎?

節外生枝 謝安琪 MV(TVB)
作曲:Kim 蕭金鳳 填詞:黃偉文 編曲:周博賢

害怕 十個月後再沒路徑可回頭

害怕 但是我卻未後悔 這是我所尋求
就像某某 情願放低事業去旅遊
半路有大狀轉做賽艇手

* 誰和誰做了蠢事 誰和誰亂了主旨
平靜處自願再生枝 (還未到謝幕也不知)

捨平凡 愛動盪 人人其實有個願望
知回頭 會是岸 仍昂然投入去這巨浪
我所愛 我不改 千夫所責也不放
不愛看的不要看 也許我已厭了直航*

任性 拿掉我任性會事業有成
無奈我 其實太不習慣世界太平
無辦法 慢慢老去又美麗又冷靜
情願聽 來撩亂我命運那個叫聲

Repeat * with ( )

既沒有網在四方 就恨沒勇氣闖闖
我這半世 未算趕 何妨迷路看風光

捨平凡 愛動盪 人人其實有個願望
知回頭 會是岸 仍昂然投入去這巨浪
你放手了 我不放 千夫所責也不放
不愛看的不要看 我的信仰我會護航
捨平凡 愛動盪 誰人其實滿意現狀
知回頭 會是岸 仍昂然投入去這巨浪
你放手了 我不放 千夫所責也不放
且看我這點魯莽 會否帶我上到殿堂

另外, 我都諗到第二樣同[節外生枝] 有關嘅嘢寫. 自問一向都唔係一個"事事順利"嘅人, 好多事好多時都係"波折重重", 經常有[節外生枝] 嘅事情發生. 有時見到其他人好容易, 好順利咁做到件事, 甚至乎做左D錯事都無事嘅時候; 而自己雖然付出好多努力, 做嘅事又[無錯], 卻在過程當中遇到好多[unbelieveable] 嘅阻滯時都會覺得好frustrated, 甚至乎問神係唔係因為我係[二等天使], 所以比其他人次等一D而無其他人咁順利, 需要遇到特別多阻滯, 或者要等得特別耐. 但係日積月累嘅磨煉, [慢慢] 明白到這些[節外生枝] 只會令我變得更硬淨(有人話過我"黑極都死唔去")(不過我都唔知自己仲挨到幾耐), 到得到嘅時候就會俾其他人更懂得珍惜, 更加喜樂. 雖然依家有時遇到[節外生枝] 嘅事都仲會好frustrated,但係起碼到呢一刻我都仲懂得將事情交托俾神.

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲