心計

[我歌…故我在], 我思…故我在. 唔同人都會用唔同嘅方式/媒介去激發思考, 有人會透過電影,有人會透過睇書, 而我就會透過聽歌嘅歌詞去思考唔同嘅問題.
近排聽緊Eason新碟"What’s Going On"嘅時候, 突然間有首歌嘅一句[歌詞]令到我不停翻覆去諗究竟遇著果個情況嘅話, [歌詞]所講去做嘅事係唔係[唯一][出路]. 呢句歌詞就係[白玫瑰] 裡面嘅{身處劣勢, 如何不攻心計}.

白玫瑰 陳奕迅 MV(Youtube)
作曲/編曲/監製:梁翹柏 填詞:李焯雄

白如白牙 熱情被吞噬 香檳早揮發得徹底
白如白蛾 潛回紅塵俗世 俯瞰過靈位

*但是愛驟變芥蒂後 如同骯髒污穢 不要提
 沉默 帶笑玫瑰 帶刺回禮 只信任防衛
 怎麼冷酷卻仍然美麗 得不到的 從來矜貴
身處劣勢 如何不攻心計
 流露敬畏 試探你的法規
 即使惡夢卻仍然綺麗 甘心墊底 襯你的高貴
 一撮玫瑰 無疑心的喪禮(模擬心的喪禮)  
前事作廢 當愛已經流逝 下一世*

白如白忙 莫名被摧毀 得到的竟已非那位
白如白糖 誤投紅塵俗世 消耗裡亡逝
Repeat * with ( )
怎麼冷酷卻仍然美麗 得不到的 從來矜貴
身處劣勢 如何不攻心計
流露敬畏 試探愛的法規
即使惡夢卻仍然綺麗 甘心墊底 最美的姿勢
一撮玫瑰 無疑心的喪禮 前事作廢 當我已經流逝
即使惡夢卻仍然綺麗 甘心墊底 襯你的高貴
給我玫瑰 前來參加喪禮 前事作廢 當我已經流逝 又一世


其實自問生活都算[一切還好], 只有兩樣嘢係{身處劣勢}, 一樣就係[愛情]( {身處劣勢}十多...haha), 另一樣就係工作(起碼依家做緊果份係).

喺依家份工度{身處劣勢}正正就是因為自己不懂攻[心計]. 之前都有提過我同另一個教我好多嘢嘅同事"無辜"地齊齊無得升(兩個空缺由兩個新過我地嘅人升左, 而我地兩個連被consider嘅機會都無)嘅事件,或者就係因為自己只懂努力工作(自問未喺"哀莫大於心死"到"做好D嘢[無錯] 就算"之前都好努力工作ga), 卻唔懂得耍手段, 唔識擦高層鞋, 最後就換來被忽略,失去升職機會.另外我又見到公司裡面有好多冗員因為識拍馬屁, 所以就算幾廢都好都仍然[大難不死], 好"安全"咁繼續每日不停地做錯嘢然後卸膊; 而喺基本上公司無乜升職同炒人制度可言嘅情況下仲會有職升tim.

[愛情] 方面, 最經典嘅當然係試過有[朋友] 為左爭(or搶) 我鐘意個女仔而不惜用超級賤招[出賣]我, 而最後呢個[賤人] (那個所謂嘅[朋友])就大獲全勝, 我就斷送左暫時嚟講成功機會最大嘅一次 (唔計好耐以前鐘意我果個...hehe). Well, 通常我都自我安慰咁同自己講, 如果我唔係有料, 有威脅嘅話, 果個人都唔使desperate度要用賤招(真係{身處劣勢, 如何不攻心計}?)先贏到我...haha…況且如果我當時[追] 到個女仔嘅話, [可能] 我之後就唔會去團契同有機會信主, 計落都係賺嘅... =)
我唔係話追女仔要用賤招, 唔好誤會.只不過有時諗除左improve自己成為一個更好嘅人去吸引人之外, 係唔係仲要學下攻[心計] 先可以在"困獸鬥"裡面"殺出重圍"? (haha…好似寫得好誇張, 但係諗深一層, 追女仔有時都好似"殺戮戰場", 特別係如果你鐘意個女仔質數較高). =P

不過喺呢兩個星期日嘅早堂裡面, 神就透過約瑟嘅經歷提醒我, 無論順境定{身處劣勢},約瑟嘅行事為人都依然無變, 唔會{身處劣勢, 如何不攻心計}, 依然忠於自己嘅處事方式; 而神無論喺我地嘅順境定{身處劣勢}亦都係同一個神. 另外, 神亦都為每一個人定下了最好嘅計劃, 所以有時就算[一個人] 明明應該[值得] 得到一些事, 神卻早已為這個人在"更適當嘅[時間]"得到更大嘅恩典.(例如約瑟為酒政成功解夢, 酒政卻忘記即刻幫佢離開監獄, 因為神的計劃要約瑟在"更適當嘅[時間]"才離開).

神呀, 我知道你已經為我預備左最好嘅計劃, 但求您能夠加力俾我, [等] 我可以在更懂得了解您嘅計劃之前能夠有餘力撐下去吧.

Comments

lik said…
btw,我非常喜歡這首歌。

我覺得有時做人要"靈巧像蛇",亦要"純良像鴿子"。有些人天生心計多多,有些人喜歡安守本份,呢個世界會教你好多"方法"去得到某d野,但係作為一個基督徒,真係要依靠神,心計呢家野知道人地玩緊咩係好事,但唔一定要做law。而且,既然我們上信神主宰所有,祂又會尊等玩野唔比你升咩?The best is yet to come ;) 為你祈禱 ;)

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲