黑擇明

一個同事所養嘅狗仔上個星期過左身, 我見到佢(佢係男仔)個樣都好傷心, [眼紅紅]咁,有D憔悴.其實有時覺得養[寵物]都幾矛盾,特別係對我呢D比較[感情用事]嘅人,養得耐左有感情,到佢地離世嘅時候就會好傷心,但係呢種傷心其實又可以避免(唔養咪可以避免lor), 所以呢種傷心有D好似自己攞嚟咁.不過對我呢D鐘意動物嘅人嚟講, 自己養唔養其實都無乜分別, 因為就算自己唔養, 但係有"相熟"嘅[寵物](即係[朋友]養而成日有機會見果D) 有事嘅時候都會一樣唔開心.

生離死別始終都係人生裡面無可避免嘅事情, 亦都係人生當中最[痛] 苦嘅事情之一."按著定命,人人都有一死"(來9:27). 有時都會諗, 如果自己依家死好似比將來死好一些, 因為起碼少D人傷心(或者那些會為我傷心的人會無咁傷心, 況且我唔覺得會有好多人因為我嘅[消失]而好傷心); 起碼依家無[女朋友]或者老婆, 唔使令到身邊[最愛] 嘅人傷心(當然到有嘅時候我就寧願自己死先, 等傷心[痛]苦果個係自己,唔係另一半).你[可能]會問, 咁如果我依家死嘅話,愛我嘅父母咪一樣會好傷心? 但係只要我臨死之前仲有機會同佢地講最後一句話,[I Believe]我用最後一口氣叫佢地(特別係我阿媽)信主嘅成功率會比我在生時用[萬語千言]講福音令佢地信主嘅機會更大. 如果係咁,佢地因為我死而好傷心但end up信左主, 仲好過佢地無唔傷心但係有生之年都無信到主.只要死得有意義,死又有乜好怕. 早D死, 只不過等於可以早D去[天堂],何樂而不為?

雖然有時前路好似一片暗,生存好無意義,死似乎係一條更好嘅[出路],但係[I Believe] 只要願意[選] 去成為光之子, 就一定可以否極泰來,[逃出生天].

黑擇明 陳奕迅 MV(Youtube)
作曲/編曲:C Y Kong 填詞:林夕

他不姓黑 不怕黑 選了光
叫最暗黑的戲院 發出光
臨行仍不肯撒手拍出一片彩色 給仰望
他很有心 很會講
黑暗中老百姓怎麼發出 熱與汗
人又有幾多怕光要急於往花瓣下 被探望

*未夠色 便要腥
 若有日你也開鏡 願對白不要認你命
 別要驚 別要驚 亂世下佈滿樽頸
 這都市已吃夠血腥
 情緒或高或低如此詭秘 陰晴難講理
 既然浮生就如遊戲 不如坐戰機
 黑暗下磊落光明中演你 心能隨心揀戲
 這時期演傷心戲 戲爛人未死*

失戀也死 走去死 走去死
你母親傷心到死 內疚未
誰人逃不出債主 似三歲跳飛機 悲夠未
抑鬱也死 想去死 想去死
你當你醫生已死 沒見地
忘掉了雙星報喜 把天井當悽美地 煽未

REPEAT*
誰也在暢讀死亡的筆記 不如來推推理
要求存似電玩遊戲 操練著戰機
死也未怕又怕甚麼苦戲 不如重溫好戲
死亡遲早都找你 切勿憑自己

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲