牽牽牽手

近期幾鐘意吳克群嘅[牽牽牽手]MV, 一來有我最近幾[喜歡]嘅曾愷玹([不能說的秘密]第二女主角, 兩個posts之前介紹過嘅[永久保存]MV亦都有佢)MV嘅女主角, 二來MV個故事(吳克群自己為個MV做導演)令我對首歌嘅感覺變得唔同.
我未睇MV之前已經鐘意首歌(我最近發覺原來有幾個[朋友]都鐘意), 不過我原本覺得首歌係幾sweet嘅...

牽牽牽手 主唱/作曲/作詞/MV導演:吳克群 MV(youtube)

我的話不多 不會討好
一句我愛你 都說不好
全世界想救都沒解藥
只有你給我微笑

# 該怎麼去愛 我沒學好
太多的招式 我沒記牢
原來牽了手就會知道
愛情不需要套招
這招只有你知道 #

* 牽牽牽牽手
 一直走到最後 我們開心的夢遊
牽牽牽牽手
 永遠十指緊扣 我相信我會永遠在你左右 *

Repeat # * *
永遠在你左右

牽手, 真的這麼難嗎?

Comments

Anonymous said…
nice song.. thanks for your recommendation..

ken tai

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲