意想不到的HDC (Part 1@Houston) - 榮耀歸與真神

要寫"tour後感", 其實都唔知點[開始], 因為實在有太多[感謝神]嘅嘢寫. 唯有盡量以時序/地點嚟寫.

首先喺5月8號就由Toronto出發到Houston, 由於我係自己訂飛(因為我要早其他人兩日走), 都"打定輸數"諗住無咁好彩會坐到喺其中一個[戰友]嘅隔離, 點知上到機[發現]我坐喺幾個[戰友]附近, 跟住[還以為]調唔到位, 到差唔多飛機準備出跑道嘅時候終於俾我調到位,坐到喺一個[戰友]嘅隔離, 真係[感謝神]給我這個最[好]的安排.

去到Houston, 當然要先講FLC net-cafe happy hours. 由於唔夠host family嘅關係, 我同另外9個包括嚟自Boston, NJ, Washington, SF同Toronto嘅[戰友]就要住喺church. 咁喺church嘅gym building度就預備左兩間擺滿air mattress嘅房俾我地. 第一晚都未過就已經[發現]住church原來仲好, 一來唔使打攪到人(雖然最後因為一名美國東岸男性[戰友]嘅關係都有一晚打攪到人), 二來慳番D交通時間(因為通常都先喺church集合), 三來有地方可以俾所有人同一時間聚集而唔怕噪到其他人(所以每晚十個人都可以一齊喺eating room度開net-cafe, 一齊上網同講笑). 由於笑料太多(每晚都笑得好辛苦...haha), 加上已經有其他[戰友]報導左(想知可以去Maggie, Ivan同Ita嘅blogs去睇), 所以都唔喺度多講, 總之就[感謝神]同將[榮耀"歸"與真神]啦! =P

由於Houston, Dallas 同Columbus都係國語人多過廣東話人, 所以三度地方都覺得ACM可以去到佢地當中係好難得. 好似喺Houston, 無論18歲定64歲都同我講好[多謝]我地嚟, 因為無乜幾可有廣東話嘅group嚟到Houston去serve佢地. 不過我覺得能夠有機會serve同幫到佢地幾個地方嘅人係我(or 我地)嘅榮幸同福氣就真.

而Houston教會有一樣好特別嘅地方就係武林高手眾多, 有空手道"八段", 太極宗師同柔道黑帶, 另外仲有個象棋大師(攞好多獎), 但係佢地個個都好有愛心. 而教會嘅梁牧師同師母都對我地好好. 梁牧師平時幾風趣, 但係一喺chapel講神嘅話語時就好嚴肅好酷, 不過佢咁酷都純粹因為佢[酷愛]佢嘅羊; 而梁師母就因為見到我地賣CD張枱擺得好唔pro, 所以就幫我地整D架棟起d CD等睇落去美觀D, 仲突登開左個班教我地點整D架同set張table靚D.

喺Houston嘅兩場聚會都各有特別. 第一晚(10號晚)果場, 由於我住間church有人結婚, 所以from果間church嘅local choir都嚟唔到, 最後淨係得三個男仔(2 Bass 1 Tenor). 我地三個除左要盡能力唱大聲D之外,仲要負責捧祭物(因為有三件祭物, 三個男仔o岩o岩好). 捧祭物入場嘅時候我負責行頭同企中間, 雖然有D出錯 (o岩果個以為自己錯, 我就一片空白, 而其他人就全部都記錯), 好在執生執得好所以唔係好覺, [感謝神].

第二日(11號)果場, 因為母親節嘅關係所以喺下午舉行, 好似係34場"意想不到"裡面[唯一]一場下午場. 最[感動]係喺呼召嘅時候, 我見到有兩位未信主嘅媽媽級女士, 我心裡面同神祈禱, 因為母親節嘅關係[希望]神特別紀念呢兩位母親, 等佢地喺呢一日決志信主. 跟住見到間church有兩個[姊妹]邀請兩位媽媽級女士企起身去決志, 但係兩位都耍手拎頭say no. 我都"打定輸數"佢地唔會喺呢一日[信]. 點知唱多一節之後麥牧再呼召多一次嘅時候, 兩位媽媽級女士都同時"自動"企起身決志信主, 我果個moment都[感動]到有D眼濕濕([眼淚]"啷下啷下",不過無流出嚟) (眼濕濕嘅原因其實[可能]因為我諗起我阿媽, 唔知幾時先[等]到呢日). 另外仲有一名有返開果間教會嘅男士竟然喺完左聚會之後, 同埋我地一齊食dinner嘅時候, 同麥牧&其他弟兄[姊妹]傾傾下偈都願意決志信主, 真係"意想不到", 又要[感謝神]...hehe...

由於整個旅程入面我地喺Houston逗留得最耐(成個禮拜), 所以就有機會去玩. 我地去過一個有溜冰場嘅mall, 新唐人街食gelato, NASA, 一間水族館餐廳, 一個喺Gulf of Mexico嘅沙灘, 又有一餐鋸扒, 仲有去左outlet mall. 不過喺outlet mall 原本睇o岩對可以着上台嘅鞋, 點知俾錢之前見到其中一隻有D花, 而又因為趕時間嘅關係就拿拿臨喺第二盒度攞隻無花gei去俾錢, 點知後來先[發現]原來攞錯左同一邊, 兩隻都係左, 真係{從那天起我竟調亂左右}([左右手]歌詞). 錢唔緊要(因為幾平), 但最慘我係諗住買嚟着上台(依家唯有繼續着住舊個對). hai...都算[美中不足]...

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲