意想不到的HDC (Part 2@Dallas) - 當向上主敬拜

喺Houston留咗7日之後, May 15(Thurs) 就起程前往Dallas. 兩架mini-van加一架"大巴", 一行17人就一早出發, 沿途都算幾順利.

去到Frisco教會, 兩名朝早到埗嘅Toronto[戰友]已經喺church等緊我地. 而之後我就獲委派同住喺美國嘅"靚太"去機場接兩名來自美國西岸嘅[戰友].去到機場, 我同靚太好快就聯絡到來自SF嘅"開心果". 但係之後問題就出現, 究竟點樣可以搵到另一名西岸[戰友](佢3點就落左機). [可能]你會問喺科技先進嘅世代要搵[一個人]有幾難, 難就難在呢位西岸[戰友]係無cell phone嘅(註: 佢係一個大約40歲的男士), 開心果仲話佢send咗個email俾佢想約喺邊度等又無覆到, 所以我地連佢究竟有無飛嚟都唔知.
咁我地一行三人就唯有進行"大搜索", 先去航空公司問佢班機去邊度攞行李, 但係去到果度唔見佢. 之後就試下call佢屋企但係就無人聽.最後唯有出[必殺技] - public announcement (即係通常有人唔見細路之後就會喺成棟building都聽到話叫個仔喺邊度搵返[爸爸媽媽]嘅廣播). 由於我同靚太都已經筋疲力竭(佢揸左成日車, 我就要幫手睇路, 而且果時差唔多7點但係又未食飯), 所以就喺Departure果層(因為個Help Desk喺果度)一間store出面嘅枱度[等].
[等]咗大約差不多[一個鐘之後](起碼都45分鐘), 我地都"打定輸數"唔會搵到而準備走, 咁開心果就諗住用佢部GPS睇下附近有咩食. 因為喺indoor, 所以開心果就話要行去outdoor攞signal, 正當佢行緊出去嘅時候, 就撞到我地要搵嘅[戰友]. 原來佢諗住開心果班機攞行李果度等, 點知佢以為架機喺SF起飛, 但係原來開心果係喺Oakland上機, 所以佢搵唔到. 之後佢就走去其他terminals搵.搵唔到 就走返去原本個terminal, 咁o岩喺果個moment就行到departure果度(佢話無聽到個public announcement), 真係[感謝神].

幾經辛苦終於齊人, 原本諗住求其搵間fastfood就算, 但係靚太喺果度嘅朋友Peter同Edith見我地[等]得咁辛苦, 所以就煮咗D粥俾我地食, 於是我地就去咗Peter屋企食粥(D粥好正)同匯合"博士倫"(即係靚太老公)同我[好想好想]見嘅Pikachiu.

Peter係開online Christian bookstore (www.SunshineBookstore.com, all proceeds will be donated to support the mission ministry in Panama), 我臨走前仲同佢買左本"Christian學普通話"嘅書tim.

拿拿臨食完就趕返church, 返到去rehersal都差不多完(已經練緊final medley). 唔知[點解]見人practice嘅時候覺得呢個機會好難得(因為通常我都一齊練緊), 所以即刻做D平時無得做嘅嘢(例如做"反彈"同影video), 不過呢D機會一次夠啦...haha...

喺Dallas就住Inn, 成棚人喺大堂圍住部咖啡機整杯麵都算奇境(其實D熱水係唔夠熱). 四個人一間房, 我就同三個[幸福]男人一間房. 原本仲有Pikachiu, 不過因為我同佢講多咗一句話而攪到佢要瞓車...hai... =(

星期五(May 16) 就係Dallas嘅第一晚聚會, [第一次]連入場企邊都唔係好知(因為無practice, 入場之後嘅企位就當然知啦). 而由於呢間church有projector射去後面牆, 所以我諗都算係[第一次]睇晒成個powerpoint.
呢度嘅詩班(local choir)都幾特別, 有84歲嘅蕭伯伯(非常之和藹可親)同埋兩個大肚媽媽(有一個個肚大到好似隨時生得咁, 聽講仲有11個禮拜就生得), 佢地都令到我好佩服.









84歲的蕭伯伯 & 開心果

完咗聚會, 全部人就去晒Peter屋企食宵夜. 成班人睇返"靚仔機師"(其實係空中少爺)嘅攪笑嘢, 食吓嘢, 影吓相, 開開心心咁就過咗呢一日.


到咗星期六, 因為我要趕返Toronto飲(同事結婚), 所以一早就要搭飛機走(比其他人早走兩日). hai..真係[捨不得你](個"你"係指個tour, 雖然仲有Columbus一站). 去緊機場嘅時候同靚仔機師&車內其他人係咁講最好班機overbook, 咁我實"飛撲"出去volunteer讓個位出嚟以便"Tour財兩得", 我仲連靚仔機師個SF手機number都攞埋, 隨時call佢返機場接我. 當然最後就無[夢想成真]啦, 唯有帶住傷感嘅心情上機離開Dallas.

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲