意想不到的HDC (Part 3@Columbus) - 興起教會

由Dallas返到Toronto, long weekend後返咗三日工,跟着 friday(May 23)又再出發, 一清早就揸車起程去Columbus. 車程大概7個半鐘, 我個Pocket PC GPS今次好醒, 所以好順利地成為第一架到教會嘅車(total 17個人三架mini-van).

見到church個牌, 下意識地就泊架車去大building果邊, 點知原來大果間係國語堂用, 廣東話堂就好似被[放逐]咗咁喺細果邊(細呢間原本係一間外國人church, 跟住佢地買咗嚟"特別"俾廣東話堂用). 之後聽到消息話廣東話堂嘅情況其實有D"死死地".

由於去到Columbus都差不多4點, 所以第一日除咗食飯同rehersal之外好似無乜嘢做過. 呢度嘅local choir平均都算幾後生, 而間church就有好多得意嘅小[朋友].


今次夜晚就終於有host family住, 張生張太好好人, 雖然好疲倦但係都同佢地傾左一輪偈先瞓. 根據佢地講, Columbus除咗Ohio State University同有好多golf courses之外就無嘢出名(我都淨係知Columbus有隊hockey team同MLS soccer team).

第二日嘅行程亦都好緊密, 朝早同下午都有workshops, 不過我同幾個[戰友]都趁空閒時間"liu"咗出去Best Buy搵Wii Fit(但係賣晒). 下午Workshop完咗就final rehersal, 一切準備就緒, dinner同祈禱會後就正式開始第34場"意想不到"聚會. 唔知道呢一場會唔會真係呢個program終結嘅最後一場呢?

我諗因為呢個原因, 加上亦都係今個tour嘅最後一場, 所以完咗聚會之後返到Columbus"屋企"間"睡房"就已經有"post-tour depression syndrome"嘅出現(我都覺得快咗D...haha)...
差D唔[記得]講個聚會情況, 見到個聚會可以幫到呢間church, 激勵到呢度弟兄姊妹嘅心真係要[感謝神].

Sunday完咗崇拜食完lunch就要起程返Toronto(因為好多人monday要返工), 不過途中當然要停一停必經之地 - outlet mall. 我就無乜買嘢(淨係買咗件返工著半價嘅polo shirt), 但係其他人就...wah!!!簡直逼爆車尾箱. =P

回程時我原本有D擔心過境嘅情況, 因為我[上次]同同事去NY, 回程時無故被海關人員留難(搜晒車攪咗一輪然後又無事放我地走), 好驚會"案件重演". 好在今次超級順利, 同個關員講唔夠一分鐘就俾我過, 快到鵝姐話見到人地叫我走嘅時候我成個人呆左(因為無諗過快成咁), 真係[感謝神]. =)

整個Tour亦都正式宣佈順利完成!!!

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲