意想不到的HDC (完結感受篇) - 在祢跟前

寫完經過就等我寫下感受. 我覺得能夠喺34場"意想不到"聚會裡面唱到11場(Toronto 3 場, [滿地可]2場, [Chicago] 2場, Houston 2場, Dallas 1場同Columbus1場)係神俾我一個好大嘅恩典, 同埋俾我可以大開眼界,真係要[感謝神].

首先最先感受到嘅就係我地"廣東話基督徒"喺Toronto有幾咁幸福. Toronto 嘅華人教會俾廣東話堂嘅resources又多, 仲好多時都有唔同嘅組織嚟到Toronto serve我地. 但係喺美國, 佢地可以話係 "二等"甚至"三等"身份, resources通常去晒國語同英文, 又唔會有咩廣東話團體去到佢地當中. 好似喺Houston同Columbus, 當地人都話好難得有廣東話嘅organization去到果度serve佢地. Alfred (ACM Canada 揸Fit人)話無論個地方人多人少都好, 只要有需要嘅話ACM Canada都會去serve佢地, 唔會揀人多嘅地方(人多=受到嘅奉獻都會多)先去, 就算去D少人嘅地方之後埋數"入不敷支"都在所不計. 我去完今次tour之後就更加明白佢個vision.

第二件事就係如果你有留心我之前果3個posts嘅話, 你[可能]會留意我都特登寫咗幾次"打定輸數". 今次tour有好幾次都係喺我"打定輸數"嘅時候都有"意想不到"嘅[神蹟]發生. 對於一向對事情都通常"打定輸數"嘅我,我諗神想我在當中學習信心/信靠嘅功課.

第三件事就係呢個tour都令我好好咁諗下全時間事奉呢個方向, 雖然未夠信心去行呢一步 (因為覺得自己靈命等各方面都唔夠掂), 但係喺tour期間都有好多唔同機會去了解更多或者點樣去裝備自己(例如同三位"屬靈長者"傾偈行街, 問過一D關於讀神學同做ACM"活祭戰士"嘅問題). 雖然個calling from神好似未係好清晰, 但係都諗緊會唔會九月去試下take 1科神學去讀.

仲有一樣就係今次去tour見返一D一年前喺[Chicago]見過下面,來自US嘅ACM弟兄[姊妹]. 其實講真之前只不過係"萍水相逢", 最多間唔中MSN下, 或者喺Facebook知道對方嘅近況. 但係今次一見到面就好似好耐無見嘅[舊朋友]咁, 或者呢D就叫做"同心"啦! 有時都覺得可能第時[天堂]嘅情況都係咁,所有人都好同心而唔會有生疏或者隔膜.

出年再去tour[如無意外]都唔會再係"意想不到"呢個program, 不過無論點都好我已經諗緊出年去5月定9月個tour好. hehe...

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲