我太難被感動?

過去個星期日就第一次喺PM Worship帶回應詩, 當然改進嘅地方大把(主要原因都係因為無經驗同有D緊張).
首先[多謝]之後有俾返D意見我嘅每一個, 好有用(特別係有D嘢佢地唔講我都唔知).
技巧同經驗可以累積, 但係有樣嘢我諗自己要留意多D.

或者因為"職業病"(我曾經做過電視新聞工作者ga...haha)嘅關係, 我講嘢成日都好"報新聞"feel, 但係呢個都唔係最大問題, 問題反而係我[發現]我份人睇落好似無乜感情, 好淡淡然, 比以前[冰心]咗.

其實我一向都係果D情緒比較平穩(平穩地低?)嘅人, 情感比較內斂. 阿叔話要[感動]人首先能夠[感動]到自己, 但係就算[感動]到自己然而show唔到出嚟嘅話, 帶詩嘅時候真係會事倍功半...hai...點算?

另外我都有諗諗究竟自己係唔係比依前較難受[感動]呢?
其實我都唔係好sure, 我自己覺得喺日常生活上嘅[感動]"敏感度"好似比以前低咗, 但係諗返過去呢年多比神[感動](I mean 大嘅[感動], 特別係[感動]到喊果D情況)嘅情況就多咗出現, 所以我都唔知我係好咗定差咗. [唯一]可以肯定嘅係我經歷神比以前多咗.

我相信懂得[感動]是生命裡面重要的一部份, 也是與神關係提升的其中一種催化劑. 但係我識一些朋友卻好像全世界任何事都[感動]唔到佢地, 又或者係生活忙碌得身邊發生什麼事都無[時間]理會, 總之就對任何事都無乜感覺...

究竟一個不懂[感動]的生命還算不算真正[活著]呢?

活著 謝安琪 Live(youtube) MV(youtube)
作曲:徐偉賢 作詞/編曲/監製:周博賢

揉著睡眼的山丘伴晨光嶄露
叢林下有野鷺輕踏泥沼赤足起舞
和諧平靜清早景象 
誰人曾又坐下來一睹

圍著霧的冰水任瓶邊結露
凝聚漸厚過後交匯成川滲於檯布
神奇而極普通的景象 
誰人曾又會靜來一睹

*人們忙為了幹活如踏高速公路
 前行無辦法暫停一步
 長埋頭在幹最後忘掉了好好的活
 尋覓快樂 但得到 全是雜物或皂泡

 步伐極度急促 心窩燙似赤道
 視覺感官給消耗 接近麻木大肆暴殄美好
 月亮睡在窗邊 不知道
 淡白薄薄窗紗 倚風舞擺 不知道
 已到達極迷糊程度*

繁忙地鐵內速遞老翁上路
人叢內有學童相讓坐位細心周到
鄰人扶助溫馨的景象 
誰人曾又會定神一睹

Repeat*

步伐極度急促 心窩燙似赤道
視覺感官給消耗 競技場內大肆暴殄美好
絕妙事在身邊 不知道
越踏步越糟糕 執起刺刀 相煎熬
已到達極淪亡程度

雲霧上那野鷺俯瞰人間國度
茫然地叫好比哀悼童心再找不到
緩緩沉落山邊沼澤
停叢林內暗淚流一道

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲