09 最愛流行曲

一年一度必備環節!

最佳歌曲:
今年一路都無乜邊首歌特別突出, 歌曲質數好平均, 直到年尾先跑出一首.

1. 小團圓 - 王菀之
Ivana話呢首歌係佢有史以來最好聽兩首歌之一(另一首係畫意, 我06年的No.2), 果然所言非虛
2. 原來過得很快樂 - 楊千嬅
林夕一份歌詞將楊千嬅的音樂事業起死回生
3. 尋找一千遍 - Mr.
原本係"滄海遺珠"的No. 1, 但係突然間變咗Mr. 隻碟嘅第四plug
4. 活著 - 謝安琪
Kay年頭張Yelling感覺有神無氣, 好在年尾有呢首歌將Power重新展現
5. 披星戴月 - 張敬軒
一份值得細心咀嚼的歌詞
6. 專一有罪 - 鍾舒漫+鄭家維
慘遭忽略的一首合唱歌
7. 沙龍 - 陳奕迅
所有喜歡影相的人都應該會喜歡這首歌
8. 二缺一 - 蔡卓妍
因為這首歌令我對阿Sa另眼相看
9. 歡天喜地 - 農夫
驟耳聽以為係情歌, 細心留意歌詞先知原來係福音歌(C君係Catholic)
10. Game Over - G.E.M.
Top 10 唯一快歌

最佳流行Christian Music:
1. 上帝早已預備 - 鄭秀文
2. 燭光 - 孫耀威
3. 天愛 - 鍾舒漫
4. Never Say Never - 徐偉賢
5. 世代之初 - 關心妍 feat. MC Jin
6. 信者得愛 - 鄭秀文
7. 走失 - 孫耀威
8. 祢愛我 - 鄭秀文
9. 奶與蜜之地 - 梁文音 feat. 約書亞樂團
10. 這是什麼道理 - 徐偉賢

滄海遺珠(即係無plug過嘅歌):
最難揀呢十首, 好多無plug過嘅好歌想介紹, 又唔想多過十首. 好在Mr.[尋找一千遍]同Ivana[低科技之歌]plug咗, 所以空咗兩個位出嚟(雖然有一個被Mr. 拎返)

1. 天不高 - 泳兒
泳兒晒高音之作.
2. 未來的回憶 - 張敬軒
感覺好Grand.
3. Crossover - 蔡卓妍
我喺D Forums睇到原來好多人都鍾意呢首歌.
4. 遇到了 - Mr.
Band仔"lum"歌
5. 撲翼蝴蝶 - 方力申
完全唔明點解唔plug呢首(仲要佢已經好歌唔多...haha...)
6. 孖公仔 - 楊千嬅
楊千嬅年年都一定有滄海遺珠, 因為佢間唱片公司(A-music)不知所謂, 唔識揀歌plug.
7. 郵差送信純熟迅速 - 洪杰(扈佳榮)
呢首可以話係滄海遺珠之最, 因為9成人都應該未聽過.
8. 冰心 - 何韻詩
聽到心都寒埋.
9. 我有想著你 - 鍾舒漫
R&B仍然係佢嘅強項.
10. True Romance - 麥浚龍
有D迷幻Feel

最佳國語歌:
1. 最幸福的事 - 梁文音
2. 殘骸 - 張智成
3. 黑白 - 方大同
4. 寂寞先生 曹格
5. - 陳綺貞
6. 攪笑 - 羅志祥
7. 這就是愛嗎? - 容祖兒
8. 再見勾勾 - 盧廣仲
9. 給你 - 陳奕迅
10. 看見甚麼吃甚麼 - 林宥嘉

最佳外語歌:
1. Singalongsong - 方大同
好聽到我用嚟做ringtone
2. Jai Ho - AR Rahman
少數我唔知歌詞唱緊乜都鍾意嘅歌
3. 21 Guns - Green Day
4. Blame It On The Girls - Mika
5. No.1 - 日華(NYCCA)

最佳翻唱/舊歌改編
1. Nothing Gonna Change My Love For You - 方大同
2. 不要驚動愛情 - 鄭秀文
3. 世間始終你好 - 陳思彤/小肥 (呢首就係叫做"舊歌改編", 你聽咗就明)

最佳大碟:
1. H3M - 陳奕迅 (沙龍, 七百年後, 一個旅人)
成隻碟我覺得唔好聽果兩首歌都只不過係因為無其他8首咁好聽.
2. On Wings of Time - 王菀之 (小團圓, 月亮說, 低科技之歌)
叮噹馬頭僅輸, 我呢隻碟鍾意7首歌, 輸一首.
3. If I am... - Mr. (尋找一千遍, 如果我是陳奕迅, 遇到了)
Mr. 上位之作
4. Faith 信 - 鄭秀文 (不要驚動愛情, 上帝早已預備, 信者得愛)
福音碟用Pop Album手法做, 誠意可嘉
5. Heroes - 何韻詩 (舊約, 冰心, 面書)

最佳男歌手:
1. 陳奕迅 (唔使講啦)
2. 方大同 (已經成為質數保證)
3. 張敬軒 (今年不太突出, 期待突破)

最佳女歌手:
1. 王菀之 (越來越好)
2. 蔡卓妍 (無錯, 係阿Sa. 兩隻EP質數都唔錯, 唱Live亦都出乎意料地穩定, 今年最大驚喜, 我都無想像過佢會排第二)
3. G.E.M. (漸成大器)
4. 鄭秀文 (無令人失望)
5. 何韻詩 (表現平穩)

最佳組合/樂隊:
1. Mr. (氣勢一時無兩)
2. 農夫 (有少少跌watt)
3. Rubberband (開始搵到適合嘅風格)
4. Dear Jane
5. Swing

最佳男新人:
1. 李治廷 (獨行俠, 今天開始, 不堪設想)
唱作歌手. 除咗唱片公司(A-Music)之外, 其他要紅嘅條件都有.
2. 洪杰/扈佳榮 (郵差送信純熟迅速, 我沒有錢, 個體戶)
無啦啦改咗名做洪杰. 新人當中唱功最扎實
3. 周子揚 (如果沒人發現的話, 宇宙船, 我的都市沒有你的詩)
style同李治廷有D似, 輸在淨係出咗4首歌
4. 王梓軒 (南北極, 羅茲威爾)
根底好勁, 以前喺美國同外國人一齊唱A Cappella(睇片)

最佳女新人:
1. 梁文音 (最幸福的事, 我不是你想像那麼勇敢, 愛一直存在)
感覺上將台灣新人同香港新人比有D唔公平, 因為香港差幾班
2. 樂瞳 (改造人之戀, 微笑的魚, 短罪)
以為淨賣樣(仲要我覺得佢個樣幾普通), 但係出乎意料地唱得不錯, 有D令我另眼相看
3. 麥家瑜 (不方便的真相, 殺死我的溫柔, 不加塑)
尚要尋找自己嘅風格
4. 徐子珊 (讀心術, Hit Me)
形象同定位正確(特別喺香港無乜跳舞歌手), 但係唱live邊跳邊唱,次次唱到好似斷氣咁
5. 唐素琪 (星火, 大家好過, 最佳女配角)
最靚果個, 出碟時撞正唱片公司大地震, 前途未卜

最差唱片封面:

1. Wish (新曲+精選) - 衛蘭 (A-Music)
Computer generated yoga pics as CD cover...design同approve班人係唔係有病?

2. 原來過得很快樂 - 楊千嬅 (A-Music)
又係A-Music出品, 可唔可以唔好咁求其?

3. Can't Be Half - 陳柏宇 (Sony Music)
全靠佢打破A-Music嘅壟斷局面(第四係李治廷[今天開始]). 笠塊布喺個頭/身度唔知為乜(為咗就個雪山背景?). 其實咩原因都唔緊要, 最弊就係唔好睇

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲