最幸福的事

我返緊個Fellowship叫"加利利"(Galilee). 還[記得]呢個名係當年團契新開嘅時候, 身為團長嘅我所提議而獲通過使用.

In case 你唔知"加利利"係咩? 可以睇下呢個site - 知多一點點:加利利

當年[可能]因為諗住新團契新作風嘅關係 (haha...), 所以團歌就係"本地原創", 我自己都有份合寫歌詞. 由於耶穌在加利利海呼召門徒, 也在海上行過多個[神蹟], 所以我作詞嘅時候都以[愛如潮水]作為中心.

過了咁多年, 我曾經同導師講過我覺得自己當年[可能]suggest錯團契個名. 因為加利利海出名大風大浪, 所以團契有時都好似加利利海咁有D風浪(起碼都有D[小風波]), 有些人被沖走, 連我自己都差D被大浪浸死, 最後雖然僥倖成為[生還者], 但係都攪到[傷痕]累累.

不過以下首歌嘅MV俾我[知道], "水能覆舟, 亦能載舟".

最幸福的事 梁文音 
Listen(imeem)
作詞:馬嵩惟 作曲:劉宜

(啡色字 = MV裡面女車長的台詞)

歡迎搭乘思念客運
我們現在即將從回憶出發,
沿著遺憾, 一直走到青春
左轉往事到達紀念日,
接著會經過失落和捨得

你撐著雨傘 接我那次
已經足夠我 記得一輩子
我懂後來你 不是不堅持
愛情本來就 沒萬無一失

淚水離開了 你的手指
那不如讓它 流在這信紙
我想女孩子 最貼心的是
讓愛的人選結束的方式

* 我最幸福的事 當過你的天使
趁鼻酸能掩飾 讓我們像當時擁抱最後一次
最幸福的事 吹蠟燭時你總為我許願的手勢
為摯愛的人 在左邊心口保留位置
是最幸福的事 *

然後從懂事離開, 上行珍惜公路, 直達滄海桑田
我們要追逐祝福的潮水

可惜愛不是 童話故事
不能夠永遠 依賴著王子
再難過其實 只剩兩個字
我怎麼忍心 為難你解釋

Repeat *

那一陣子有你 美得不像現實
多高興每一幕都微笑著靜止

我最幸福的事 牽著你的日子
一段愛從開始 即使分開我們都對彼此誠實
最幸福的事 對那片海用力大喊永遠的樣子
想得起那時 那天和你傻笑著認識
是最幸福的事

一起往溫柔前進
最後抵達目的地 - 最幸福的海

原來[最幸福的事]就是在最[幸福]的海當別人的[天使], 一同去追逐從神而來那[祝福]的潮水.

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲