歌頌

團契[有人][問我][點解]我聽歌嘅時候可以諗到咁多嘢.
我諗一來我係"思考型" (haha...), 二來一份只得幾段嘅[歌詞]卻能夠清楚地將很多不同類型嘅複雜[感覺瞬間][歌頌]出來, 短短的字裡行間就能勝過 [千言萬語].

歌 頌 陳奕迅 MV(youtube)
作曲/編曲/監製: 王雙駿 作詞: 林夕
它 傾倒你要經沮喪與興奮
來自多少個極善感的心
誰把 感想冥想出快慢與起伏
經歷高低牽引 催促它誕生

躍動時如火星 恬靜時如水影
隨著動脈盡把悲喜照明 掏盡你心聲
開心處留仙境 傷心處融化心境
留下發洩的反省過程 縱使意難平 痛得高興

它 一小節也許足夠你抖震
提煉於透視寂寞的靈魂
從它 該知道你的快樂與不幸
一路有陌路人 陪你這一生

為路途留燈影 為劇情留剪影
留下逐滴淚風乾的旅程 留下你身影
為前塵留縮影 為未來留了光影
留下世界的兜轉過程 每一拍為這 時代做證

感謝永遠有歌 把心境道破
哪論動或靜 誰也有情 情緒有它撫摸

風景裡隨身聽 思想裡隨心聽
懷著萬萬萬個心的結晶 煉成時代 最亮發聲
它可以 高得掩蓋砲火聲
迷惑你耳朵 呼吸性情 你想有共鳴 以心傾聽

我自己都有寫過歌詞ga, 包括上個post提過, 同人co-write嘅團契團歌, 同埋"後生細仔"無聊嘅時候(haha...)將劉德華嘅國語歌[天意]寫做廣東版(未經發表的, 淨係得幾個friends聽過...hehe...).

要寫一首好嘅[歌詞]有幾難? 聽吓呢首歌就知.

Allegro Opus 3.3am 陳奕迅 MV(youtube)
作曲:唐奕聰 作詞:小克 編曲:唐奕聰/Ivan Leung
監製:陳奕迅/Davy Chan/CY Kong/唐奕聰
得返三個字 十五分鐘了事
但我點止差三個字
未到副歌點去終止 詞極到位但原音不似
寫得出意義 但太深沒人知
唔願意太跟阿Y相似
又會諗夕爺 又怕抄大師
太崇拜林振強好點子
其實要寫 什麼都要試 唔知點開始

離別太悲 難提及社會諷刺
生與死 老土得欠機智
若對比 經典的每份詞
旋律好聽到死 我太幼稚

一個字 鄭國江點樣勾出往事
黃霑點趕起 尋晚醉到此
盧國沾太堅 林敏聰發癲
想法太美 由修養帶起
詞種太雋永 詞風太細膩 前瞻

「You're my baby, oh baby」重睇呢份詞
「離棄我背棄我」無乜更多字兒
「家國愛我」填得太過政治
「求你別吻我」咁行
「下世才吻我」 Yeah Yeah Yeah Yeah
「如抱便抱吧 如放棄便放吧 愛吧 說吧」No
如我要寫一句交俾你K房裡狂吼

詞續去找 亂咁跑 條Hook Line終於撇脫
如聽開首Pop Song 一針見血
仲押埋韻 逐個字 串做故事
終於寫好我隻 Sad~Sad~My Sad Song

其實只要細心聆聽, 無論你嘅心情如何, 你一定可以找到[一首歌,讓你帶回去]好好回味.

一首歌, 讓你帶回去
主唱/作曲/作詞: 陳綺貞
寫一首歌讓你帶回去
在我關上車門以後揮一揮手
這歌裡不想太多事情的意義
也沒有欲求成功的目的
只希望在穿梭的道路 閃躲之際
有一條簡單的旋律指引你專心
但並不企圖征服你

寫一首歌讓你帶回去
在我關上車門以後 坐上電梯
這歌裡沒想甚麼事情的意義
也沒有欲求成功的目的
只希望在重複的日子 激情退去
有一個生活簡單的人 溫柔堅定
但並不企圖穿透你

Comments

Anonymous said…
I love the 歌頌 MV =) I've always wondered how the "behind the scene" ppl look like =p Always see their names as lyricist, arranger etc but never know how they look like until seeing this MV =) The MTV is funny btw...Thx for posting!

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲