你是八十年代?

MJ 去世, 成為傳媒多日來嘅主要新聞. 喺佢逝世果日, 好多人(包括我自己)都喺Facebook度打咗一D紀念MJ嘅message. 如果你有寫到呢D message嘅話, 其實你不自覺地話咗比人聽[你是八十年代]長大.

諗真D, 原來八十年代已經係上個世紀嘅事, 真係[開始]覺得有D[時不與我]...haha...

其實之前有兩首歌令我覺得[好聽]嘅原因都係因為佢地好八十年代, 令我覺得好有feel, 真係想唔認老都唔得. =P

第一首歌, 如果你識得哂當中大部份(or 全部)[歌詞]嘅話, 咁就證明[我們都是這樣長大的].

我們的華星時代 周國賢/劉浩龍 MV(youtube) Listen(imeem)
(同名舞台劇主題曲)
曲:劉浩龍/周國賢 詞:華星金曲 編:周國賢/Goro@zarahn

# 無愁無慮似天使 天天帶著笑
浮浮沉沉天空裡 自在像小鳥
我已令你快樂 你也令我痴痴醉
你已在我心 不必再問記著誰
坐著臥著都分享
日日夜夜也為彼此設想
就在夢內發掘這真相 #

* 你叫我最快樂 你也叫我最心痛
為了他 不敢禱告 都敢禱告
誰如我愛你那麼多 別當我猶如路過
明知是 仍捨不得你
仍多麼需要你 仍多麼需要你 *
一生之中誰沒痛苦 得失少不免
用那金指環 做証

Repeat #

明明用盡了努力 明明事事都不計
為什麼萬般痴心都等於枉費

Repeat *
讓我向你偉大嗌 我的太太
用那金指環 做証

小丸子又再出事 鼻上碰灰
小丸子的理想構思 沒人和議


另一首, 就係因為音樂好八十年代style(特別係Monica嘅intro)而令我鍾意呢首歌.

方玲霞 謝安琪 Listen(imeem)
作曲/填詞/編曲:周博賢

望著嶄新高清闊幕 入定了眼不眨
就是客廳天花塌落 定力也未會退減

想知少芬 怎挑戰大毒犯
棋姐嘉欣 今天怎樣鬥嘴單打
關心卓羲 可否約到子珊
如人物在現實 是父母摯友 似一家

* 極著迷劇集內悲歡愛恨 倫常的鬼腳陣
夜夜要追貼追貼身貼身
逐漸投射著自己真愛恨 代入畫中各人
行為意識變得 似足戲中人 似虛構的人 *

下集最新消息節錄 翌日上網先睹
若預計看不到節目 預錄會上晚教好

衣飾化裝 抄足角色樣版
常與拍檔 於公司內鬥嘴單打
心想有朝 搞婚禮電視化
要著金絲婚紗 大肆放禮砲 放煙花

Repeat *

一天當她 正看著結局 剛巧碰正停電
不施脂粉 配搭睡覺服 疾步往樓下電器鋪再看片

Repeat *
似鬼上身 有點嚇驚人


上面嘅歌詞講到睇電視, 我諗我都算鍾意睇嘅, 另外我都好鍾意留意一D有趣或者有意思而又做得好嘅廣告. 以下兩個廣告我鍾意嘅原因都係因為覺得佢地簡單得嚟都能夠好清楚咁將個message傳遞出嚟.


Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲