這就是愛嗎?

近排有首歌叫[專一有罪], [歌詞]裡面問到[專一有罪嗎?], 我以前都好肯定相信係無罪. 不過...

就算在Christians圈子, 我都見過一D人做D我無[可能]相信神認為佢地做得啱嘅事, 一腳踏兩船有, 見異思遷[移情別戀]亦有. 最後呢D人有什麼下場? 有[幸福]地與新[情人]開心快樂地一齊嘅, 同唔知第幾隻船[結婚]亦有. 技術高超嘅甚至乎做到"神不知鬼不覺", 令到個個都仲認為佢地係[好人], 繼續成為萬人迷. 至於那些受害者, 有些過咗好耐都未完全recover(就是因為錯在專一?). 難道[這就是愛嗎]?

專一....我的"所謂"專一(加"所謂"兩個字是因為有些人話我果D唔計woh...)或者是一廂情願, 但就算是兩情相悅的專一, 都會遇到無謂人拆散鴛鴦, 理由仲要唔係好同靈命有關, 而係D好現實嘅原因...[錢錢錢錢]($$), 見到D"$$"signs真係攪到我差D想打其他"標點符號"......

有時我都想問神係唔係真係[專一有罪]?

專一有罪 鍾舒漫/鄭家維 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:黃邦文/李志清 填詞:李峻一 編曲:藝琛 監製:梁錫池

男:你將一個愛心 像大禮般送贈
 無數個吻痕 全換做淚痕
 泛濫情感 最是容易變恨
女:愛戀需要決心 是大半生責任
 為某塊樹木 自毀樹林 像是情感
合:試問誰能和人對分

* 男:愛多幾個他 哪會有火花
  (專一有罪嗎 最愛那位他)
女:太多給你揀 回頭全失散
男:其實你我 男或女 有時亦貪婪
女:最好的 男:緣份卻
女:其實極有限
男:專一有罪嗎 永遠愛惜他
女:太多給你揀
 原來還可怕 (回頭全不返)
男:無論你我 男或女 有時亦貪婪
女:哪可知
合:長情和專一最耀眼 *

女:你真心愛過嗎 艷遇有幾次吧
 難抗拒誘惑 紅住這雙眼
 但是情侶 定力其實有限
男:愛戀需要決心 是大半生責任
 為某塊樹木 自毀樹林 像是情感
合:試問誰能和人對分

Repeat *

女:其實你 男:其實你
女:說反話 男:你的話
合:要強辯專一是很錯嗎
男:無一個 女:誰讓你
男:常牽掛 女:掛念他
男:原來
合:情真也是假

合:Repeat * with ( )
 哪可知 無人能比他更耀眼


[談情全敗在精明], 或者如果做人笨一點, 笨到連神想要我地點做都唔知, 就可以[無知卻快樂地談完段段感情]?

大笨鐘 王菀之 MV(youtube) Listen(imeem)
作曲:王菀之 填詞:林夕 編曲/監製:馮翰銘

神情動作手勢語調微蕩了猛風 才令細砂輕得太沉重
甜言蜜語親吻笑臉全捏到手中 才令我的天衣有裂縫
難道大腦精確敏銳無誤似個鐘 才令美好光陰會停頓
難道熱吻低了攝氏何度也會懂 才令我要清醒去造夢

* 糊塗蟲實在聰明 無知卻快樂地談完段段感情
從不知他可醜惡得 反得到美景
談情全敗在精明 能將愛透視又如何合著眼睛 *
好醜只因太會辨認 想偷生所以更薄命

人在夢裡搜索快樂連夢也乍醒 魚在細水玩得更盡情

Repeat *
巴不得不會再辨認 這麼想高興 更掃興

我願我蠢 更聰明 無知方知天機算盡難敵天命
白花心思分析處景 抱著仍聽到雪落有聲
談情敗在精明 連口耳眼鼻亦形成道別背影
巴不得擁抱當入定 巴不得疏遠當避靜

寧願笨到只會晝夜循環像個鐘 從未覺得光陰有裂縫


到底是太精明累事, 還是太笨累事?

Comments

Princess Sweety said…
我肯定專一無罪!!!! But sometimes when the other person is not worth it.. then don't la.... no point ma...

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲