舊約

終於喺Up(港譯:沖天奇兵)差不多落畫嘅時候先有機會去Scarborough Town Centre (Tuesday Special, 3D $7.99 only, 超抵)睇呢套戲. 套戲未上之前其實無諗過會去睇, 但係上畫之後所有我識嘅人睇完都話好睇, 喺好評如潮嘅情況下就令到我都好想睇. 睇完之後[發現]果然無令我失望.

原本對那個"Grumpy Old Man"主角Carl無乜特別好感(總是覺得有D怪怪地), 不過一開場講佢點樣認識佢太太到[結婚]到同伴到老那一段戲實在好sweet, 所以好快就對呢個老人家改觀. 不過好快就講到佢太太過咗身, Carl原本買咗機票同佢太太去細細個就已經[承諾]一齊去嘅Paradise Falls 到最後都去唔成. 之後因為各種原因佢就將間屋變做飛船, 飛去Paradise Falls去"一同"完成亡妻嘅[宏願].

都唔知到底係我老套定係[天真], 我總係鍾意睇到D戲嘅劇情講到個主角為咗[愛和承諾]而爆發出"超能力"(I mean 平時/原本唔會發揮到出嚟嘅力量). 好似Wall-E為Eve"衝出地球", 或者Up裡面Carl為咗完成對妻子嘅[承諾]而"一飛衝天", 又或者係因為應承咗個細路(Russell)要保護隻雀(Kevin)而力戰瘋狂探險家. 有時睇到呢D劇情都會令我有D[感動]ga...

無論係好耐之前立嘅[舊約], 還是新定嘅[承諾]; 無論係對神定係對人都好; 只要下定決心, 一定會有出乎意料, 可能連你都"amazed by 自己"嘅力量出現.

舊約 何韻詩 mp3免費合法下載 MV(youtube HD) Listen(imeem)
作曲/編曲: 陳奐仁for the invisible men/何秉舜@goomusic 填詞: 黃偉文
監製: 陳奐仁for the invisible men/ 何秉舜@goomusic/ hocc@goomusic

任何險阻也不阻我約會你

即使摧毁天與地
突然身體髮膚充滿着猛烈潛能
危急時間 有力氣

尋常的我 從來無一點 傳奇
何解今天會飛 都只因你起

* 捱一顆子彈 一波海嘯 兩場地震
約會約好 鐵鞋踏碎 都撐下去
攔一輛坦克 一支火箭 百人換上武裝 也無懼
誰為約定 能這麼 飽經風雨又行雷 *
朝你身影 衝過去
誰要阻止 不要去 我亦去


臨危想你 平凡人基因 突然 會激發絕技
夷平圍牆千里 還擒拿幾艘戰機
凌空轉體八週 再着地

Repeat *
忘我演出 壯舉

來一束死光 一天飛劍 兩輪疫症
要是我知 你還赴約 怎會後退
練一尊金身 一雙天眼 滿懷熱血 再險 也無懼
純為証實 人世間 生死之約 尚留傳

像鉄金剛 衝過去
誠心和你 約會去

准我舉起五噸的吊臂 為你
清出青葱一片地










日劇 "Buzzer Beat" 劇照

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲