最近[發現]原來近年有一些類似嘅情況發生:
1. 上年我去到一個不算太熟嘅弟兄嘅婚禮(佢無俾帖我, 有俾團契, 見識好多年所以去), 我出去同佢握手恭喜佢嘅時候, 佢就帶點[感動]嘅語氣講"好[多謝]你會嚟, 真係好[多謝]你"...我諗佢無諗過我會嚟, 估唔到我會嚟去分享佢嘅喜樂.

2. 我 Team Leader結婚, 當我覆佢我會去飲嘅時候, 佢用好surprise嘅表情同語氣同我講"oh...u will come?".....雖然我喺公司有時比較"cool cool地", 但係都唔算好冷漠jei, 唔駛"咁" surprise ar fa?

3. 收到好[姊妹]嘅喜訊(from someone else), 向好[姊妹]查證嘅時候佢話其實一早想同我講(因為我係佢比較熟嘅弟兄之一), 不過唔知點開口, 因為[幸福]人同唔[幸福]人講[最幸福的事]嘅時候, 驚會令唔[幸福]人好感慨......

我想講嘅係雖然[感情線上]我係屬於"唔[幸福]人"嘅category, 但係我一向都係"自己唔好都想睇人好", 好似之前有[好兄弟]由兩袖虛空到依家有個Baby抱住, 真係為佢地感到好開心.
另外, 其實你地嘅[幸福]故事能夠讓我知道, 雖然[幸福][可能]離我有[一光年]嘅[距離]咁遠, 不過原來呢個世界仲有[真愛]嘅存在.

所以有[幸福]事可以即管同我分享, 唔使驚我觸景傷情, 同埋見到我好樂意去分享你地嘅喜悅嘅時候唔該唔好俾個"surprise face"我, [多謝]晒! =P

常常都話神唔會無啦啦將D事發生喺你身上, 發生得就一定有原因. 就正如我[發現]因為我嘅"經歷", 到當身邊嘅弟兄[姊妹]/[朋友]在[感情線上]意圖或企圖作出不正當/錯誤嘅行為時, 我嘅訓示/斥責都可以幾有說服力.

當[有人]意圖喺[感情線上]去做有違聖經or道德原則的話(such as 一腳踏兩船, 唔認真, 做[第三者], 揀non-Christian etc.), 我諗我比任何人都多[一千個傷心的理由]更急需要走到呢一步去做呢D事, 我到呢一刻都仲堅持到未去亂嚟嘅時候, 其他人根本就無[可能]有任何原因去做呢D事, 所以當身邊[有人]做呢D嘢而要我鬧人嘅時候, 我鬧都鬧得特別有"權威性"...haha...

有D人話想同另一半[分手]嘅時候, 我只要叫佢地諗一諗or望一望我, 佢地就會明白[幸福]唔係必然, 而佢地亦都因為害怕好似我咁嘅情況發生而更加學懂珍惜眼前人.

到真係無可避免要[好心分手]or拒絕對方的話, 可以提醒提出[分手]果位可以點樣減低為對方帶來嘅傷害性(因為我被人拒絕嘅經驗簡直可以被視為專業, [絕對]知道邊種方法對被[嫌棄]的一方比較好...haha)... 對被飛或拒絕的一方我也可以提議他們如何可以處理得[大方]得體(我出咗名[大方]...hehe).

原來在我最失敗的地方, 卻[可能]是我最能夠幫助到人的地方.
不過有得揀的話, 我也寧願"倘若可行, 求袮叫這杯離開我"...haha...

有時我也不太明白點解神令我對[愛情]有著一份認真(天真?)的執著, 總對於一些人視愛情為次等(金錢與事業才是王道)的人嚏之以鼻. 雖然現實係其實自己才是最被人嚏之以鼻的那一位, 但是或者就是憑著心口的一個[勇]字, 與及傳道書4:9-12的應許, 讓我仍然能夠堅持這一種信念吧.

勇 楊千嬅 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:Barry Chung 填詞:黃偉文

我也不是大無畏 我也不是不怕死
但是在浪漫熱吻之前
如何險要 懸崖絕領 為你亦當是平地

愛你不用合情理 但願用直覺本能去抓住你
一想到心儀的你 從來沒有的力氣
突然注入漸軟的雙臂

* 旁人從不贊同 而情理也不容
仍全情投入 傷都不覺痛
如窮追一個夢 誰人如何激進
亦不及我為你那麼勇

沿途紅燈再紅 無人可擋我路
望著是萬馬千軍都直衝
我沒有溫柔 唯獨有這點英勇 *

我也希望被憐愛 但自願扮作英雄去保護你
勳章你不留給我 仍然願意撐下去
傲然笑著為你擋兵器

Repeat *

趺下來再上去 就像是不倒翁
明明已是撲空 再盡全力補中

Repeat *

再沒有支援 還是有這點英勇
渴望愛的人 全部愛得很英勇

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲