餘震

Toronto一向都出名比較寧靜同和平(or 悶? haha), 但係上星期就可以話係離奇加混亂嘅一週. 先有地震, 後有暴動(多謝G8/G20!), 暴動就預咗(話唔使擔心唔會混亂嘅人, 佢地一喺[說謊], 一喺 too naive), 但係地震就真係"意想不到"!

地震發生期間我就喺office. 我就feel到個地板好震, 同張凳好似被人左右勁搖. 我[還以為]係有大貨車經過(我公司building係歷史古蹟, 但係平時有大貨車經過都無震得咁勁)or[有人]喺後面勁搖我張凳同"daam"地去同我玩. 但係我擰轉頭就人影都無隻. 之後有D同事就開始議論紛紛, 最後從news website[發現]原來真係地震.

馬太福音24:6-8講到末日前嘅情況:
你們也要聽見打仗和打仗的風聲、總不要驚慌.因為這些事是必須有的.只是末期還沒有到。
民要攻打民、國要攻打國.多處必有饑荒、地震。這都是災難的起頭。

暴動就似係"民要攻打民", 而Toronto有地震就更加係完全估佢唔到, 或者呢D都係末日越來越近嘅徵兆. 而主耶穌返嚟嘅時候就好似Toronto有地震咁, 毫無預備, 毫無徵兆, [要來便來].

震完之後果晚我都好"語重心長"咁同阿媽講如果再有咩奇怪天災, 或者我+家姐+外甥神秘[消失](被提)的話就好即刻信主. 雖然我阿媽嘅反應就好似當我講笑, 但係起碼個message都[希望]可以入到佢個腦, 同埋對話期間我都答咗幾題佢對Christian有誤解嘅信仰問題.

當然越早肯信就越[幸福], 但係無論什麼[時間人物地點], 就算只尚餘一口氣, 只要肯信的話, 愛其實係垂手可得.

信者得愛(國語版) 鄭秀文 feat. MC Hotdog MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:Kim Do Hoon 填詞:Choi Gap Won,陳少琪 (rap by MC Hotdog) 編曲:James Ting

You know I got this
Let’s Go! Live your life up day and night!
It’s so high high high
Let’s get it going , Let’s get it going up
It’s so high high high
You’re gonna get go, Let’s get it going up

這個世界就像叛逆的小孩
為甚麼 這個時代 變得太快也太壞
(You gotta stand in line)
人禍天災讓我們飽受了傷害
風雨的到來 是否上天的表白


* 不怕天會塌下來
別說彩虹 失去了色彩
只要相信就得到愛
(Put ‘em up put ‘em up)
不怕白雪不夠白
我會找到 人生的路牌
讓我遠離黑色時代 *

戰場上 多悲傷 看不見天堂
這星球 傷痕纍纍我的信仰在發光
(It’s time you live it up)
摩天大廈在證明甚麼的力量
我為你祈禱 終點之前找到方向

Repeat *

天空沒有星星 請你閉上眼睛
就能感應祂的聲音
在心中的十字架 在塵埃中開的花
每一刻證實愛的強大


(RAP)
只有祂抓的住我 保護我
祂是我的心靈捕手 鞏固我
即使世界多瘋狂多恐怖我也不怕
即使我今生今世 還沒見過祂
祂是信仰 給了我力量
像汪洋中的一條船 祂指引方向
最慌張的時候 祂讓我走出框框
最黑暗的時候 是祂散發出光芒

Repeat * *

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲