身在福中

去了LA 12日, 有很多事想寫, 有很多感想想寫. 因為太多事嘅關係, 所以首先會用我喺呢12日內喺Facebook所打過嘅status作引子去寫多些detail.

A friend remind me that i'm actually living in Pacific time zone already (even though I "physically" live in Toronto)...... so LA, I'm ready! (Sept. 16)
其實我去之前嘅心情係"離奇"地平靜. 或者之前有唔同嘅事情發生, 令到我花咗好多精神同energy去deal with 那些事, 亦令到我無咗一向去tour前果份"未出發, 先興奮"嘅感覺. 直到[出發]前兩日才[開始]有D興奮感.
不過physically我就好ready, 因為我一向都成兩點鐘先瞓, 所以3個鐘嘅[時差]對我無影響.不過去完返嚟就反而唔適應, 特別係我喺LA都係兩點先瞓(當然講緊果邊嘅兩點鐘).

7 ppl believe in Christ, 8 ppl committed to serve God full-time (including 2 IW choir members) in the 1st event, YEAH! (Sept. 19)
雖然好多人我都只係之前果晚先見過(直情唔可以話係識), 但係第一晚嘅聚會之後我就已經感到大家嘅同心與及果一團火.

今晚有個混血兒(外國人樣, 但廣東話講得好好)立志全時間事奉, 佢仲想join LA Choir...另外仲有個來自Faroe Islands嘅英文人觀眾 (Sept. 20)
估唔到會有外國人觀眾, 後尾知道有立志果個係混血兒, 講[廣東話]無問題, 佢俾咗個email我話佢想join choir, 希望出年有機會一齊事奉神. 至於佢果個來自法羅群島(歐洲一個小國, 喺Denmark附近)嘅[朋友]就唔識[廣東話], 但佢話佢好enjoy, 同睇得出我地練得好熟. 成日都話音樂無疆界同無語言阻隔, 原來真係所言非虛.

流了很多很多汗, 也因為一位89歲的婆婆立志全時間事奉而流下感動的淚水, 但是每一滴都是值得的, 都是神因著愛而讓我流出的... (Sept. 21)
除咗用"意想不到"來形容之外, 真係好難用筆墨去形容當時嘅心情同情況.
我一見到婆婆喺呼召全時間事奉嘅時候行出嚟(佢要人扶先可以行到出嚟)果一剎那, 我其實喺腦裡一片空白, 呆咗, 因為無諗過呢個情況(這麼老的老人家立志全時間事奉)會發生(雖然我有時都會[胡思亂想], 但都諗唔到呢樣嘢). 之後[眼淚]就即刻湧出嚟(基本上喺台上面除咗一D企個位睇唔到果D詩班員之外, 每[一個人]都喺度喊). 連一向自問比較[冷靜]嘅我都喊, 可以想像到果個moment有幾震撼人心同令人[感動].
後來知道原來婆婆每日會花兩小時為教會祈禱, 真係犀利.
呢件事提醒我喺神裡面"Nothing is impossible", 千祈唔好limit神嘅能力.

LA最缺乏嘅係雲 (真係一舊都未見過), 最多嘅係BMW(Lease價好抵)同明星臉(翻版阿嬌, 關智斌, 周麗淇同劉璇) =P (Sept. 23)
LA日日都係[好天氣], [陽光]普照, 不過成日都"灰灰的天". 最唔慣就係一舊雲都無, 所以喺親露天嘅地方都感到好似喺度乾煎咁. 好在因為乾嘅關係, 因此就算有好幾日都要出去派單張promote聚會(從今次Tour起新加嘅行動), 都唔算太辛苦.
另外LA 真係勁多BMW, 我好似12日裡面就已經坐咗4架(另外有一架無機會坐). 當我知道原來個Lease價好抵嘅時候, 我諗俾我都會出BM.
仲有就係LA好多人似明星, 仲要似親都係靚仔靚女果D, 真係羨慕死人. =P

11 choir members 立志全時間事奉 tonight, 這次沒有眼淚, 卻有激動的心跳! (Sept. 27)
11個立志嘅詩班員+落台幫佢地祈禱嘅其他弟兄姊妹, 見到台下一片綠色(我地choir件衫係綠色), 場面真係好狀觀, 我都係第一次見. 我諗兩個星期大家一齊經歷嘅事情令到大家知道仲有好多人需要福音, 需要更多人去為主作工.

89+11=100 (ACM LA Tour兩大難忘位: 89歲婆婆立志全時間事奉 for the first weekend + 11 choir members 同一晚立志全時間事奉 for the second weekend = 神完全的愛) (Sept. 29)
原來只要能夠在神的愛裡面好好事奉祂, 就能夠真正感到[身在福中]的喜樂.

身在福中 周麗淇 MV(youtube) Listen(imeem)
作曲:林天愛 填詞:林若寧 編曲:伍仲衡

忘記了放肆的要求 能夠愛便夠
廉價到隨緣問候我 簡單得富有
這山頭無需擁有 溫泉流於背後
雙眼 從天空海闊看星斗

誰怨我也放低磚頭 埋怨更內疚
離去了圍城便沒有 緊張的節奏
怕心頭留低污穢 哀愁藏於眼眸
所見 蠻可愛 紅霞仍照舊

* 沿途只為幸福牽動心跳 {成全幸福的心跳}
斜陽短 年華少 珍惜便不感覺少
沿途追逐甚麼生活需要 {成全自己的需要}
浮雲飄開然後醒了又一朝
而陽光繼續照 比愛情重要
(平原都擴大了 當愛情漸小)

遊記裡記載的溫柔 行李裡沒有
和某某同行亦愉快 很多的引誘
愛的人誰都罕有 多年來的邂逅
風光照 和手信 仍流傳我手

Repeat * with ( )

沿途只為幸福牽動心跳 {成全幸福的心跳}
行程短 遊人少 到了便已滿足了
沿途追逐甚麼生活需要 {成全自己的需要}
浮雲飄開然後醒了又一朝
何妨開個玩笑 豐富遊歷表

Comments

Unknown said…
Hello Kenneth,
Thank you for your posting, so we all get the "roundup" for our LA tour...Yes, it's lots of unforgettable scenes still bearing in my mind. Once again, really want to say THANK YOU for your hard work that includes taking and posting all the pictures and videos for us.
Because of our GOD, we became Brothers & Sisters even we are far apart.
Sleep early - don't try to beat our Los Angeles Time :)
Take care,
Amy

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲