寂寞先生

曹格早前嚟到多倫多開[演唱會], 我就無去睇到, 唔知佢有無唱呢首歌呢?

寂寞先生 曹格 MV(youtube) Listen(imeem)
作曲:曹格 填詞:小寒

你的笑容是恩惠 世界難得那麼美
於是追 要你陪 
可惜本能終會將美麗汗水 化成淚水

黑夜之所以會黑 叫醒人心裡的鬼
在遊說 在縈迴 在體內是什麼
在把我摧毀 在傷痕累累

* 我可以無所謂 寂寞卻一直掉眼淚
人類除了擅長頹廢 做什麼都不對
Oh…I’m Not Okay

我假裝無所謂 才看不到心被擰碎
人在愛情裹越殘廢
就會越多安慰 *
無論多虛偽

空虛並非是詞彙 能夠形容的魔鬼
它支配著行為
能擺脫寂寞我什麼都肯給 就像個傀儡

Repeat * 
我有無所謂 無所謂
我有無所謂
人在愛情裹越殘廢 就會越多安慰
無論 有多虛偽


我上個星期日[一個人]喺屋企唱K嘅時候有唱呢首歌, 勁難唱.

其實我呢個[寂寞先生]都好耐無[一個人]唱K, 不過因為覺得近排唱歌唱得差咗(一來因為少練歌, 二來近排瞓得唔好唔夠瞓令到把聲好容易[沙]), 同埋下個禮拜就會喺PM worship team事奉, 所以就諗住要[開始]練歌練返多D.

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲