有福氣

每年一到大約5月至9月期間, 身邊都會感受到一道氣 --- 就係福氣. =P

[今年夏天], [神蹟]地fellowship裡面無人結婚, [還以為]今年銀包可以[逃]過一劫, 點知IW詩班有4單(已經因為撞正Boston Tour而"被逼"避咗一單), 同事有3單, 加埋3月返香港3個禮拜都有2單, 今年[在我身邊]就有9單婚禮[我要](or suppose要)出席(已經無計一D唔係咁熟, [可能]淨去觀禮果D).

下個月其中一個婚禮就有來自美國東西岸嘅[戰友]飛嚟出席. 同佢地傾開先發現因著IW詩班嘅關係, 令我除咗香港之外, 將來都有一D要去美國出席嘅婚禮; 而同時都有一D美國嘅[戰友]話到我有幸結婚嘅時候佢地都[可能]會飛嚟Toronto參加, 聽到佢地咁講真係有D"意想不到"...hehe...

以下呢首新歌就係同婚禮有關, 最啱送俾呢9對(9, 長長久久, 幾好意頭wor...haha)[幸福]嘅新人.

童話國 鍾舒漫 Listen(youmaker)
作曲:鍾舒漫, Richard Wilhelm Wanger 填詞:游思行 編曲/監製:謝浩文

由遠至近 情的步印 環抱於鮮花的瑰麗氣氛
完美陪襯 華綺樂韻 含情地等典禮上那一吻

等他不猶豫付上終身
打開指環時淚沒法忍

無求什麽 無尋什麽 只差感情的日期
平凡亦可 平淡亦可 一生一世很好了

等他膝頭前御賜身份
精巧的言辭烙印在心

無求什麽 無尋什麽 只差感情的日期
平凡亦可 平淡亦可
公開說明今生
即使貧窮 即使富貴 也給我愛護嗎
即使容顏變 花衰色老 願意抱著嗎
到勝利盡時 失意若來 永能同心嗎
來承諾吧 童話

嫁你好嗎 嫁你好嗎 只差感情的日期
平凡亦可 平淡亦可
終於見門打開了

Comments

Anonymous said…
戰友 see you soon..LA 戰友
Siufan said…
Nice song! =)

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲