鑽石敗犬

正所謂有人歡喜有人愁, [幸福], 有些人會快啲得到, 有些人卻要[等]耐一點.

身邊有些女性[朋友]都會好踴躍去做一件事, 呢件令到佢地咁熱衷去做嘅事唔係去買甚麼限量版或者大減價嘅名牌貨(例如飛甩雞毛), 而係爭住做世界上其中一種人 --- 敗犬.

其實敗犬呢個term雖然唔係幾好聽, 不過我認為比"灶罅"同"蔗"已經算好聽少少.

這類型嘅女性有一個共同點, 就喺通常都在[感情線上]曾經遇人不淑, 之後就對男生變得吹毛求疵, 最後卻變成好壞不分, 加上其他各樣嘅壓力, 就自己跳入[重複犯錯]嘅[漩渦]裡面.

最令我費解嘅係, 佢地可以因為其他人一句未經證實嘅評語/言論, 可以即刻將某個男仔減分. 因為[重複犯錯]變成驚弓之鳥而犯上不必要嘅錯誤, [何苦]呢?

而最悲哀之中嘅悲哀, 就是為了在[舊情人]面前示威/[爭氣]或者避開面對舊愛嘅尷尬, 又或者想引起potential target嘅興趣 or 其他各式各樣嘅原因, 就會"利用"一些對佢地有興趣但係佢地睇唔上眼嘅男生去達到佢地嘅目的. 對於呢種行為, 其實只會令佢地身邊其他男生更加避之則吉. 雖然我只係一個旁觀者, 又無利益衝突, 但係真係實在睇唔過眼.

要記住, "單身貴族"同"敗犬"其實只係一線之差, 最終成為那一類型就要看[當事人]的做化了. 就算真係不幸成為敗犬, 要做也請做敗犬女王或者[鑽石敗犬].

鑽石敗犬 古巨基 Listen(youtube)
作曲:林健華 填詞:林若寧 編曲:藝琛(Rubberband) 監製:古巨基

我怕你對愛已經絕望 無為無求期待返天國
聖誕節你卻困於家居中發慌 熬字母湯
你哄騙你已滿足現狀 浮浮沉沉成熟似女王
卻最怕聽見母親擔心跟你講 怕未來你獨徬徨

* 你努力 情場仍然陰森 再努力 寂寞仍然生吞
經過你雕琢青春的鑽石 還是有份價值無負半生
你眼淚 流成年華的金 以血汗 磨成便宜珍品
身處在這座礦洞仍很暗 全力發掘也沒愛人
化做鑽石也是動人 *

你有過少女似的願望 連同年齡埋沒於工作
看每個少女那些誇張的化妝 無力強裝
你慨嘆細過你的後浪 陪同情人行入了教堂
每塊炭化作鑽飾都必須要等 繼續忙那又何妨

Repeat *

年齡再兇狠 苦況也成為養份
常人極輕易覓情侶 你別這樣缺乏信心

再努力 情場仍然陰森 更努力 尋求情人的燈
當你做鑽石之花都卸任 從沒破壞這份崇高身份
你眼淚 如何如何犧牲 我信任 從來無人空等
相信在八十歲後能擁吻 年月繡下美麗皺紋
你用際遇勉勵後人


其實這類人最最最大嘅問題都唔係上面所提到嘅事情, 而係她們無時無刻散發出來果份怨氣. 這些積積埋埋嘅怨氣令到身邊嘅人窒息同透不過氣來; 有時我感受到這種濃烈嘅毒氣吹埋嚟嘅時候都要"走夾唔抖", 免受影響.

要消除怨氣就只有一個方法, 就係要[學會][放手], [忘記背後], 先去好好治療每一個[舊傷口], 然後再去將屬於妳的[快樂]重新找回來.

我的快樂 錦繡二重唱 MV(youtube) Listen(Xuite)
作詞:陳韋伶/洪瑞業 作曲:陳韋伶

徘的徊了走了 錯了哭了痛了
累了倦了睏了 煩的亂的冷的 都是真的
瘋的想的念的 不安的焦慮的
複雜的夢過的 擁有的失去的 怎麼忘呢

你坐過的沙發寬了
你愛的音樂停了
我等著你等成了擺設

我的你的他的 好的壞的難的
灰的藍的黃的 酸的甜的苦的 都還記得
非常想遺忘的 絕對不能忘的
我想要換你了 真的不想要了 只得放了

環島的火車 載著我第幾天了
忽然發現這一刻我不想你了

* 我的快樂 會回來的
只要清楚曾愛得那麼深刻 不准問值不值得
我的快樂 會回來的
離開不是誰給了誰的選擇 (離開不是你給了我的選擇)*

Repeat * *( )

瘋的想的念的 不安的焦慮的
複雜的夢過的 擁有的失去的 怎麼忘呢
非常想遺忘的 絕對不能忘的
我想要換你了 真的不想要了 只得放了
放了... 忘了...

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲