開動快樂

之前因為幫阿叔試吓佢個webcam有無事, 所以同佢玩咗陣video chat.

阿叔話我喺MSN個personal message用果D[歌詞]好"頂癮", 不過通常都有D"dark dark"地feel. 我就答佢[我也不想這樣], 不過有時真係無乜特別開心嘅事情可以透過[歌詞]去表達.

"與喜樂的人一同喜樂, 與哀哭的人一同哀哭" (羅馬書12:15, 新譯本)
還好我身邊嘅人都算[比我幸福], 生仔結婚求婚樣樣有齊, 好似我出年返香港都係因為去以前中學[老死]嘅婚禮; 所以起碼暫時都可以喺身邊嘅[朋友]度支取快樂.

唔知幾時輪到我自己[開動快樂]呢?

開動快樂 容祖兒 MV(youtube) Listen(imeem)
作曲:Butch Walker/Cee Lo Green
填詞:周耀輝 編曲/監製:舒文@Zoo Music

像春風給封蓋了 亦會在裡面呼召 直到再有新破曉
像天空給封蓋了 興致更會蠢動了 懷疑氧氣都會叫

* 打開天空天可以唱歌了 打開心窗心可以放鬆了
為了歡樂正呼召
打開街區街可以舞會了 打開心窗心可以放鬆了
總之新鮮不可少 *
唇在笑 眉在跳 感覺開了…

看哪個小瓶有 小字條 在街裡任意飄
畫了哪串詩句 得出哪種任務
藏著哪個祕密 會叫世界多活一秒

Repeat*

跑在鬧市之內 生在運氣之內
不必根據那些教條 必須相信那些線條
瓶子內或有指示 如心內或有思念
時辰就到了 甚麼都可以捉到手了

Repeat*

唇在笑 眉在跳 感覺開了…


其實[流行曲]D[歌詞]唔一定係sad or教壞人嘅, 只要懂得善用[流行曲], 聽得多唔一定代表唔好嘅(我諗我係最識善用[流行曲]嘅人吧...haha)

Comments

Anonymous said…
i say it's blue blue day instead of dark dark day

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲