Singalongsong

上星期五因為家姐有免費飛, 所以就可以去睇方大同演唱會.
其實原本都想去睇, 但係撞正Friday, 唔係好想skip fellowship, 所以無去買飛. 但係一早同神講好話有免費飛先去睇, 點知真係有, 仲要果晚church係joint fellowship workshop, 咁梗係去睇啦...hehe...

方大同嘅Live Performance簡直係無得彈. 對於甚少去一個"純聽歌"concert (無dancer, 無fancy舞台)嘅我, [發現]原來只要係好音樂, 其他所有嘢都變成不必要, 自己[一個人]睇(我[一個人]坐兩個位)都完全唔緊要, 因為太陶醉喺歌聲之中, 根本唔得閒同其他人講嘢.

嘉賓薛凱琪都唱得唔錯(不呼不吸幾多秒Live@Toronto), 好"活潑", 台上邊跳邊唱, 又走落台握手. 有幸坐喺第十行嘅我就可以同佢握到手. 之後我同坐喺我後面嘅"Winning姐"(喺場內撞到, 我仲幫佢做photographer去影Khalil)就有以下嘅[攪笑]對話.

W: 佢隻手無睇落去咁滑woh...
K: 係lor...haha...但係我同佢握完手之後手都震哂...
W: 佢好索咩?
K: 咁又唔係...ok啦...cute lor...haha...我諗我少握or拖女仔手先會咁jei, [可能]妳同我握手都會有一樣嘅效果...haha...

唉, 怕羞仔無計, 郁D就見底. =(

成個演唱會最差嘅地方就係Production. Poor promotion(太遲promote, 攪到好多空位淨), 個show又因為要留返D[時間]俾"後期"買飛送嘅 backstage pass D 人入[後台]而變得好短(8:05-9:45), 咁嘅Production真係不知所謂! 另外亦都有好多觀眾根本就唔識方大同D歌,呢D人簡直就係坐喺度[獻世], 佢地唔識欣賞之餘仲影響哂D氣氛.
好嘢唔係人人識欣賞...hai.... 觀眾唔識, 連攪production果D都唔識(所以無好嘅 production company 攪佢嚟, 攪到以家俾D咁差嘅production 攪禍個show)... =(

將會喺8月推出一隻翻唱大碟嘅Khalil喺Toronto都有唱到呢隻碟嘅第一plug - Red Bean.

Red Bean 方大同
作曲:柳重言 填詞:林夕 編曲:方大同
監製:方大同/Edward Chan/Charles Lee

還沒好好的感受 雪花綻放的氣候
我們一起顫抖 會更明白 甚麼是溫柔
還沒跟你牽著手 走過荒蕪的沙丘
可能從此以後 學會珍惜 天長和地久

有時候 有時候 我會相信一切有盡頭
相聚離開 都有時候 沒有甚麼會永垂不朽
可是我 有時候 寧願選擇留戀不放手
等到風景都看透 也許你會陪我看細水長流 *

還沒為你把紅豆 熬成纏綿的傷口
然後一起分享 會更明白 相思的哀愁
還沒好好的感受 醒著親吻的溫柔
可能在我左右 你才追求 孤獨的自由

Repeat *

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲