天愛

歷史性的一刻終於出現. Sammi首[罪與罰]登上903專業推介No.1, 成為首支廣東話Gospel/Christian song的香港流行榜冠軍歌.

罪與罰 鄭秀文 feat. 24 Herbs MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:陳奐仁 填詞:黃偉文/Phat+Kit@24 Herbs

誰懲罰過你 想想從頭到尾
誰迫你認罪 炮轟你

衪這麼愛你 但你覺得衪討厭你
因此給你那罪惡感 拖垮起重機
衪只想教你 磨練更謙卑一個你
多反省你 對人對己 易犯禁忌

我無得救 我嘅路係咪走到盡頭
依靠毒品讓我有一剎自由
望住塊鏡見到自己越嚟越瘦
係呢個社會 只感到越退越後
望天打卦 感覺可怕
可唔可以將我軀體立刻火化
現實社會 我再無能力招架
我放棄自己 神會寬恕我嗎
人生為乜 生存好迷失
為金錢卑躬屈膝
為名利改變本質
再唔記得自己有乜原則
見一日過一日 直至我既末日
我繼續 沉溺 萬無目的
負面嘅思想 永遠在腦裡充斥
係抑鬱定壓抑 我唔識
呢張紙可能會係我最後嘅筆跡

* 誰懲罰過你 怎麼垂頭喪氣
誰迫你認錯 擔起苦行石碑
誰原諒過你 可否牢牢銘記
從寬恕入面 見真理 *

我地係呢一齣戲嘅主角
想演好呢個角色需要時刻保持醒覺
擘大眼打醒十二分精神
提防小人喺你背後用暗箭將你擊暈
戲如人生盡力做好本份
但可能故事結局太過逼真
而真相更殘忍係要被大眾公開評分
無奈你要成為人群中嘅最劣等
光與影呢秒鐘無法形成對等
黑與白嘅關係再次引起紛爭
灰色地帶衍生 一連串質問
你會失去所有似戰爭
自由太多會令世人失去平衡
唯有全能嘅神 能夠給你指引
我祈求上帝向你伸出援手
能夠帶你走出呢一個十字路口

其實你 原諒了他 等於救己
個個犯罪 誰會沒罪 誰壞到要死
而你 何事要下半旗
你要贖罪 陪你贖罪 何只你

Repeat *

誰懲罰過你 怎麼垂頭喪氣 
誰迫你自責 天天刁難自己 
誰原諒過你 可否牢牢銘記 
能寬恕實在有福氣


如果我資料無錯的話, 首支華語(包括國語, 廣東話等)Gospel/Christian song冠軍歌應該係王菲首[我願意](1994年叱吒樂壇流行榜原創歌曲全年播放次數第二名).
不過我相信[未來]日子應該會有越來越多Gospel/Christian songs成為流行榜冠軍, 好似今年除咗Sammi即將會出福音碟[信 Faith]之外, 關心妍就已經率先推出咗一張福音碟[妍亮 Shine], 仲唱咗首我喺ACM都經常唱嘅歌.

沒有祢那有我 關心妍 Listen(youtube)
作曲:吉中鳴 作詞:張靜珊

從來未試過將一生交托 為袮真正活過
從來未盡用我恩賜 心知袮恩有許多
回頭望過去一生的經過 唯有袮的火 
光照路途每一步 去衝破障礙又破浪

如若沒有袮今天不知道 怎麼可有我
如若是獨自去闖 不知風雨怎去可擋
祈望用我用有一切的恩賜 為袮去作光
不理路途是艱鉅 全為袮去苦幹

讓我手 能為人 送予永活盼望
讓我口 傳為民 讚美遠達四方
讓我心 全為神 每晝每夜去宣講
將一生交給主 努力幹


其實除咗Sammi同關心妍之外, 鍾舒漫喺佢嘅新碟裡面都有一首歌送俾神.

天愛 鍾舒漫 MV(youtube)
作曲:鍾舒漫 填詞:游思行 編曲/監製:謝浩文

人渴望愛 人生孤海
人害怕 軟弱與障礙
當相愛 也變得悲哀
懷疑世界根本不信奉愛

忘掉眼睛忽爾明亮
如像黑暗打開的窗
無雜染的聲音 是深心中所想
是袮感動我感動我的迴響

恆久不止息的愛 似現實存在
時代季節更改 風吹也沒離開
原來還有希望 我哭有袮在看
還總說著 You're still my dear

常會犯錯 常不清楚
常恨我 缺陷很多
多得袮愛我 愛小花一朵
如何錯這一位也是我

柔弱信心長到強大
如樹粗壯不跟風擺
全部愛的秘密 現今不必再猜
被袮怎樣愛怎樣愛可明解

恆久不止息的愛 似現實存在
時代季節更改 風吹也沒離開
原來還有希望 我哭也健壯
全因有袮在旁

全因這不死的愛 我現在存在
嘗盡百劫千災 都可笑逐顏開
仍然還有些徬徨 知袮在看
扶起我吧 I'm still your dear
遇到袮人生轉化


其實現今樂壇都有幾多基督徒, 以下是有親口承認的, 有D可能你唔知或者估唔到佢地原來係Christians.
鄭秀文,張敬軒,王菀之,謝安琪,G.E.M.,孫耀威,森美,關心妍,彭紀諺(前ACM Canada詩班員),唐素琪,王祖藍,薛凱琪,鄭融,梁詠琪,江若琳,鍾舒漫,高皓正,李卓庭,徐偉賢,鄭希怡,Steven@Boyz, 可嵐,MC Jin,裕美,文恩澄,謝文雅,陳冠希
幕後: 金培達, Johnny Yim, 游思行, 劉以達, 湯小康(馬來西亞, [情非得已]作曲人)
其他亞洲地區: 張惠妹, 潘瑋柏, 王力宏, 劉耕宏, 陶喆, 吳建豪, F.I.R的飛和阿沁, 蕭敬騰, 梁文音, 張信哲, 林俊傑, 蔡琴, Tank, 何耀珊, 黃韻玲

喺度送多首Christian藝人合唱嘅歌俾大家 - 同一個夢想 (Live, youtube)

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲