沒有腳的小鳥

失驚無神又寫返LA Tour嘅事...haha...

古巨基嘅新碟叫"You Talkin' To Me", 所有歌名都係來自一D香港流行嘅"金句". 咁啱得咁橋有兩首歌名都喺LA Tour出現過 =P

第一件事就係話說有一晚我跟咗一班LA同SF嘅弟兄[姊妹]出咗去飲嘢, 咁之後就俾大隊"怨"我唔叫埋佢地一齊去(我淨係叫咗阿shum, 不過佢無跟我去). 而我嘅解釋就係佢地全部都有另一半or習慣一早[回家]瞓覺, 唔似得我呢D[沒有腳的小鳥]要出去[飛]......

沒有腳的小鳥 古巨基 Live(youtube) Listen(imeem)
作曲:朱俊杰 填詞:林夕 編曲:梁至音 監製:古巨基

你走 我飛 眷戀承受不起
聚過 便散 就似沒有雙腳著地
我生 我死 同樣無力有家安置你
連累你 像我慣了不斷別離

* 沒有東西可給你 沒有光陰可給你
和你一起 我會低慣頭
遙望你像隔天共地
沒信心可討好你
亦沒信心令愛情給我運氣
寧願拒絕你 寧願獨個去面對自卑

無謂吧 不要累人 不要累己
不想再傻 嫌遺憾未夠多
捉錯用神 都錯在我
擁抱前 寧可飛過
不必管你愛甚麼
戀一片碎葉也更好過
就趁我不欠你甚麼
彷佛羽毛 誰也可以輕輕放過 *

太多 背影 沿路留下陰影
就似 候鳥 被冷壞了不配固定
我知 你好 太好才令我不敢答應
原諒我 未愛已透支了熱情

Repeat *

何必惹禍 不要累人 不要累己
不想再傻 嫌遺憾未夠多
捉錯用神 都錯在我
擁抱前寧可飛過
不必管你愛什麼 不管哪裡落腳也好過
就趁我不欠你什麼
撫摸羽毛 忘記小鳥天空擦過


其實我係有腳嘅, 只不過未搵到地方可以俾我[雙腳著地]罷了......

另外, 大Joe喺"Green Love"嘅message裡面講到TVB嘅劇集成日教壞人, 其中一個原因就係每當劇情講到[分手]嘅時候, 原因都係[因為了解,所以分手]...

因為了解,所以分手? 古巨基 Listen(imeem)
作曲:林健華 填詞:林夕 編曲:梁至音 監製:古巨基

若你想好 要說得好
性格不相襯 還是可修補
情懷無法同步 這道理太人道
憎恨我喝水 才獨到

讓我心死 再插一刀
了解先分手 還未夠力度
纏綿時有難度 這樣才算殘酷
講為了我好 誰願卻步

* 何妨嫌我醜 我才能放手
也無權再哀求
愛情如何來過怎麼失去都接受
來自誤解 還是諒解 誰忍心追究
誰人還要走 借誰人藉口
要提防太溫柔
要令情人明理多少歪理才足夠
其實面色一黑已經看透 *
 
做對知己 會更開心
若我真相信 誰又要敵人
為何留有疑問 也別埋怨緣分
講沒有死因 才是震撼

Repeat *

完全無藉口 怕延誤分手
我來做你參謀
要是無緣無故不想親我仍不夠
其實是否都想過怎挽救


其實唔止[因為了解,所以分手]呢樣教壞人, 另外例如喺"同事三分親"裡面, 一個裘俊,一個武紀勇, 佢地各自嘅[愛情故事]都係超乎現實, 給人錯誤嘅幻想以為真係就算身份懸殊都可以純粹靠愛就能[感動]到對方, 呢D咁嘅劇情真係害人不淺.

有時都因為呢D原因而想唔睇TVB劇集, 但係有時唔睇又覺得唔係好慣, 唔知我係唔係[中毒太深]呢?

方玲霞 謝安琪 Listen(imeem)
作曲/填詞/編曲:周博賢

望著嶄新高清闊幕 入定了眼不眨
就是客廳天花塌落 定力也未會退減

想知少芬 怎挑戰大毒犯
棋姐嘉欣 今天怎樣鬥嘴單打
關心卓羲 可否約到子珊
如人物在現實 是父母摯友 似一家

* 極著迷劇集內悲歡愛恨 倫常的鬼腳陣
夜夜要追貼追貼身貼身
逐漸投射著自己真愛恨 代入畫中各人
行為意識變得 似足戲中人 似虛構的人 *

下集最新消息節錄 翌日上網先睹
若預計看不到節目 預錄會上晚教好

衣飾化裝 抄足角色樣版
常與拍檔 於公司內鬥嘴單打
心想有朝 搞婚禮電視化
要著金絲婚紗 大肆放禮砲 放煙花

Repeat *

一天當她 正看著結局 剛巧碰正停電
不施脂粉 配搭睡覺服 疾步往樓下電器鋪再看片

Repeat *
似鬼上身 有點嚇驚人

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲